Dofty Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Dette er nok den første låta jeg er fornøyd med og som jeg har lagd helt fra skrætsj Den er kort altså så ikke forvent noe stort! Navn: Jeg har kalt den Missing in Action(MIA) fordi jeg fant ikke på noe annet og jeg er interissert i krig. Artistnavn: Dofty Sjanger: Psy Trance Laget med: Fruity Loops 7 Bakgrunn til låta: Jeg kjedet meg Psy_trance.mp3 Endret 14. mars 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Dette er nok den første låta jeg er fornøyd med og som jeg har lagd helt fra skrætsj Den er kort altså så ikke forvent noe stort! Navn: Jeg har kalt den Missing in Action(MIA) fordi jeg fant ikke på noe annet og jeg er interissert i krig. Artistnavn: Dofty Sjanger: Psy Trance Laget med: Fruity Loops 7 Bakgrunn til låta: Jeg kjedet meg 8154639[/snapback] Herregud...regner med at dette var ment som en spøk, og at du og noen kompiser sitter hjemme og ler av dette Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Det var ikke noe seriøst i hvert fall. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det var ikke noe seriøst i hvert fall. 8175575[/snapback] uansett...bruk litt mere tid på neste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå