Gå til innhold

SE K750i - vil ikke slå seg på

Anbefalte innlegg

Måtte skru av telefonen i dag når jeg var på Biltilsynet for å ta teoriprøve, da jeg kom ut skulle jeg skru på mobilen igjen, alt så ut til å gå bra...men Sony Ericsson logoen ble stående og mobilen kommer ikke videre, kan ikke skru den av heller, må ta ut batteriet. :(

Noen som kan ha en anelse hva dette er?

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei vet ikke hva som er galt. Mye kan skje med en telefon. Har du prøvd å oppgradere den. ( koble til med kabel og gå på Sony Ericsson update service)Hva skjer når du tar ut batteriet og prøver å slå på telefonen.

Hvis ikke du får slått den på og en oppgradering ikke hjelper må du levere inn telefonen din til et service verksted eller der du kjøpte telefonen. Det er ikke så mye annet du kan få gjort selv hvis telefonen ikke vil starte enn dette.

Lenke til kommentar

Oppdatering funka like dårlig.

Det som skjer er at når jeg slår på telefonen kommer det lys i skjermen, så blir det svart, telefonen rister et støt samtidig som Sony Ericsson logoen kommer opp, forsvinner igjen i ett blunk så kommer den opp igjen og blir stående. Kan ikke slå av telefon heller, batteriet må taes ut... :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...