FeddeLeGrand Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei har en minnekortleser som jeg ikke har koblet til enda. hvor skal den kobles til på mitt asus p5b deluxe wifi-ap? Leseren har en 4-pin tilkoblingstype. ildet over kortet: Hovedkort Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 på ein av dei blå intern-usb kontaktane nederst på kortet. pluggen må stå rett vei. vcc+, d+, d-, vcc- står det sikkert på pluggen. vcc- skal vere mot den sida det manglar en pinne om eg ikkje tar helt feil. det står no i manualen. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 De blå nede på hovedkortet. Samme hvilken. Sort mot den enden som har en extra pinne. (tror eg). Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 ok, takk for svar. prøver.. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) du bør ikkje prøve uten å vite, då kan du ødelegge utstyr. slik ser kontakten ut 1 2 3 4 5 . . . . . . . . . du skal koble vcc+ på 1 og vcc-/gnd på 4 Endret 14. mars 2007 av Semikolon Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 du bør ikkje prøve uten å vite, då kan du ødelegge utstyr. slik ser kontakten ut 1 2 3 4 5 . . . . . . . . . du skal koble vcc+ på 1 og vcc-/gnd på 4 8154481[/snapback] prøve uten vifte? Fikk den til å funke så da regner jeg med at jeg koblet riktig;) Var litt usikker i begynnelse på hvordan den skulle kobles. leste et sted hvor man ikke skulle koble til ting i usb annet enn usb. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 hehe ikkje vifte kortleseren din er en usb-kortleser viss det var det du sikta til.. Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 hehe... sorry er litt trett :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå