Espein Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Fant ingen tråd om denne filmen så jeg laga en. Men vil si det at filmen var rimelig morsom og bra!! Lo mye i den ja :!: Var en helt sinnsyk morsom setning der: "ME NO DUMDUM, YOU DUMDUM, I WANT GUMGUM! U IN TROUBLE DUMDUM, HERE COME THE HUN HUN, YOU BETTER RUN RUN!!" Da jeg hørte den lo jeg bra Synest denne filmen ga meg mye underholdning og den piffa rett og slett opp dagen min. Flere som har sett den eller og har noen formeninger? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Tja, ble litt mer skuffa over filmen jeg da. Var ikke så MYE morsomt egentlig, og alt av humoren har jeg sett før. Det eneste bra var vel Owen Wilson som liten cowboy sammen med han romern. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg likte den veldig godt. Lenge siden jeg har sett en så simpel, men akk så underholdende film Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 En fin film som jeg angret på at jeg ike så sammen med ungene. Dette er en film hvor mye fantasi kreves og det er artig at man tør å ta det såpass langt ut. Minner veldig om Jumanjii filmen. Så har jo også filmen tre av de største komikerne som eksisterer, med Robin Williams i spissen. Selv om hans karakter ikke fokuserte på å være morsom. Like denne typen film og tar gjerne mer av det samme. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ikke sånn hysterisk morsom, men veldig underholdende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå