Gå til innhold

Hva slags frisyrer liker dere på oss gutter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette kommer veldig ann på hva slags hodeform personen har. Noen sveiser kan bli utrolig tøffe på noen, men på andre ser det elendig ut. Spør frisøren din om hva som kan se bra ut på deg

8154120[/snapback]

Ja, pleier å gjøre det, men føler ofte at jeg kommer til frisører som har ganske lite peiling...

Endret av White Fox
Lenke til kommentar
Dette kommer veldig ann på hva slags hodeform personen har. Noen sveiser kan bli utrolig tøffe på noen, men på andre ser det elendig ut. Spør frisøren din om hva som kan se bra ut på deg

8154120[/snapback]

Ja, pleier å gjøre det, men føler ofte at jeg kommer til frisører som har ganske lite peiling...

8154326[/snapback]

Kanskje prøve å gå til en litt mer sentral frisør. Det gjorde jeg. Har hatt en haug av forskjellige friøserer som ligger lokalt, men ble aldri helt fornøyd. Nå har jeg funnet ei som er veldig flink og er knallfornøyd. Kanskje gå på et litt dyrer sted hvis du vil ofre litt :)

Lenke til kommentar

Den ultimate frisyren på gutter må vell være når de buster det skikkelig til, uten å bruke så altfor masse stæsj i d.. litt piggete kan det gjerne være.. Ellers så er det veldig fint med "havl-langt" hår, ikke sånn at det når til skuldrene, men at det detter litt ned i øynene.. ;)

Lenke til kommentar
Den ultimate frisyren på gutter må vell være når de buster det skikkelig til, uten å bruke så altfor masse stæsj i d.. litt piggete kan det gjerne være.. Ellers så er det veldig fint med "havl-langt" hår, ikke sånn at det når til skuldrene, men at det detter litt ned i øynene.. ;)

8204242[/snapback]

EMO-frisyre med andre ord?

Lenke til kommentar
Kanskje prøve å gå til en litt mer sentral frisør.

Sant! Frisøren avgjør alt. Etter å ha vært hos fire forskjellige billigfrisører har jeg gidd opp. Blir aldri fornøyd. Siste jeg var hos en klippet bare håret bak og spurte om jeg var fornøyd og skulle ha meg til å gå. :ermm:

Hva som passer varier veldig fra gutt til gutt, ja. Noen ser utrolig kule og nærmest vise ut med langt hår. Er søtt med naturlig rufsete/krøllete, men på både gutter og jenter blir krølltangkrøller bare merkelig... Kjenner ingen på min alder som jeg synes kler å ha alt skrelt vekk... Kommer vel an på personlighet. :p

Endret av -rese
Lenke til kommentar

8204242[/snapback]

8206364[/snapback]

Haha, der sa du det! :p

Lenke til kommentar

8204242[/snapback]

8206364[/snapback]

Jaa, EMO-frisyre er det vel:)

Lenke til kommentar

8204242[/snapback]

8206364[/snapback]

8207827[/snapback]

Neeij, beklager! Emo frisyre synes ikke jeg er noe fint på gutter, når jeg sier langt hår mener jeg til ørene og ikke lengre!:)

Lenke til kommentar

8204242[/snapback]

8206364[/snapback]

8207827[/snapback]

Blir veldig feil å kalle det emo-frisyre. Det høres jo ut som det finnes kun en type sveis for emo's :no:

Lenke til kommentar

8204242[/snapback]

8206364[/snapback]

8207827[/snapback]

Blir veldig feil å kalle det emo-frisyre. Det høres jo ut som det finnes kun en type sveis for emo's :no:

8212484[/snapback]

Ja, stemmer det.. men bare sånn at det er sakt så var det ikke emo-frisyrer jeg mente;P

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...