White Fox Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Vet dette selvfølgelig varierer fra person til person osv, men liker dere best langt eller kort hår. Rufsete eller rett osv. Kom gjerne med noen bilder! Skal til frisøren snart tenkte jeg, men er veldig usikker på hvordan jeg vil ha det... Endret 14. mars 2007 av White Fox Lenke til kommentar
ostov Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Dette kommer veldig ann på hva slags hodeform personen har. Noen sveiser kan bli utrolig tøffe på noen, men på andre ser det elendig ut. Spør frisøren din om hva som kan se bra ut på deg Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Dette kommer veldig ann på hva slags hodeform personen har. Noen sveiser kan bli utrolig tøffe på noen, men på andre ser det elendig ut. Spør frisøren din om hva som kan se bra ut på deg 8154120[/snapback] Ja, pleier å gjøre det, men føler ofte at jeg kommer til frisører som har ganske lite peiling... Endret 14. mars 2007 av White Fox Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Unge frisører pleier å ha litt meir peiling på kva som er inn og sånt, og sjølv om dei er nye trenger dei ikkje nødvendigvis å være dårlege Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg liker ikke hockeysveis, og ikke potteklipp. Ellers er det mye som er pent, men det er ofte viktig å ha litt stylingprodukt i. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Dette kommer veldig ann på hva slags hodeform personen har. Noen sveiser kan bli utrolig tøffe på noen, men på andre ser det elendig ut. Spør frisøren din om hva som kan se bra ut på deg 8154120[/snapback] Ja, pleier å gjøre det, men føler ofte at jeg kommer til frisører som har ganske lite peiling... 8154326[/snapback] Kanskje prøve å gå til en litt mer sentral frisør. Det gjorde jeg. Har hatt en haug av forskjellige friøserer som ligger lokalt, men ble aldri helt fornøyd. Nå har jeg funnet ei som er veldig flink og er knallfornøyd. Kanskje gå på et litt dyrer sted hvis du vil ofre litt Lenke til kommentar
hauska Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Jeg liker gutter med langt/halvlang hår Ta i noe som får det litt rufsete!! Endret 21. mars 2007 av moone Lenke til kommentar
aanoonyym Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Den ultimate frisyren på gutter må vell være når de buster det skikkelig til, uten å bruke så altfor masse stæsj i d.. litt piggete kan det gjerne være.. Ellers så er det veldig fint med "havl-langt" hår, ikke sånn at det når til skuldrene, men at det detter litt ned i øynene.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Den ultimate frisyren på gutter må vell være når de buster det skikkelig til, uten å bruke så altfor masse stæsj i d.. litt piggete kan det gjerne være.. Ellers så er det veldig fint med "havl-langt" hår, ikke sånn at det når til skuldrene, men at det detter litt ned i øynene.. 8204242[/snapback] EMO-frisyre med andre ord? Lenke til kommentar
.sere Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Kanskje prøve å gå til en litt mer sentral frisør. Sant! Frisøren avgjør alt. Etter å ha vært hos fire forskjellige billigfrisører har jeg gidd opp. Blir aldri fornøyd. Siste jeg var hos en klippet bare håret bak og spurte om jeg var fornøyd og skulle ha meg til å gå. Hva som passer varier veldig fra gutt til gutt, ja. Noen ser utrolig kule og nærmest vise ut med langt hår. Er søtt med naturlig rufsete/krøllete, men på både gutter og jenter blir krølltangkrøller bare merkelig... Kjenner ingen på min alder som jeg synes kler å ha alt skrelt vekk... Kommer vel an på personlighet. Endret 21. mars 2007 av -rese Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Den ultimate frisyren på gutter må vell være når de buster det skikkelig til, uten å bruke så altfor masse stæsj i d.. litt piggete kan det gjerne være.. Ellers så er det veldig fint med "havl-langt" hår, ikke sånn at det når til skuldrene, men at det detter litt ned i øynene.. 8204242[/snapback] EMO-frisyre med andre ord? 8206364[/snapback] Haha, der sa du det! Lenke til kommentar
aanoonyym Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Den ultimate frisyren på gutter må vell være når de buster det skikkelig til, uten å bruke så altfor masse stæsj i d.. litt piggete kan det gjerne være.. Ellers så er det veldig fint med "havl-langt" hår, ikke sånn at det når til skuldrene, men at det detter litt ned i øynene.. 8204242[/snapback] EMO-frisyre med andre ord? 8206364[/snapback] Jaa, EMO-frisyre er det vel:) Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg syns det er fint med gutter som har hår som strekker seg såvidt forbi ørene også er det litt bølger i håret. Lenke til kommentar
aanoonyym Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Den ultimate frisyren på gutter må vell være når de buster det skikkelig til, uten å bruke så altfor masse stæsj i d.. litt piggete kan det gjerne være.. Ellers så er det veldig fint med "havl-langt" hår, ikke sånn at det når til skuldrene, men at det detter litt ned i øynene.. 8204242[/snapback] EMO-frisyre med andre ord? 8206364[/snapback] Jaa, EMO-frisyre er det vel:) 8207827[/snapback] Neeij, beklager! Emo frisyre synes ikke jeg er noe fint på gutter, når jeg sier langt hår mener jeg til ørene og ikke lengre! Lenke til kommentar
ostov Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Den ultimate frisyren på gutter må vell være når de buster det skikkelig til, uten å bruke så altfor masse stæsj i d.. litt piggete kan det gjerne være.. Ellers så er det veldig fint med "havl-langt" hår, ikke sånn at det når til skuldrene, men at det detter litt ned i øynene.. 8204242[/snapback] EMO-frisyre med andre ord? 8206364[/snapback] Jaa, EMO-frisyre er det vel:) 8207827[/snapback] Blir veldig feil å kalle det emo-frisyre. Det høres jo ut som det finnes kun en type sveis for emo's Lenke til kommentar
aanoonyym Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Den ultimate frisyren på gutter må vell være når de buster det skikkelig til, uten å bruke så altfor masse stæsj i d.. litt piggete kan det gjerne være.. Ellers så er det veldig fint med "havl-langt" hår, ikke sånn at det når til skuldrene, men at det detter litt ned i øynene.. 8204242[/snapback] EMO-frisyre med andre ord? 8206364[/snapback] Jaa, EMO-frisyre er det vel:) 8207827[/snapback] Blir veldig feil å kalle det emo-frisyre. Det høres jo ut som det finnes kun en type sveis for emo's 8212484[/snapback] Ja, stemmer det.. men bare sånn at det er sakt så var det ikke emo-frisyrer jeg mente;P Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 emo hair la~ 8226447[/snapback] tøff den vell Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Posta den i en annen tråd. Elsker gutter med litt "skater" sveis Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Alt etter hva vedkommende kler. Men sånn generelt syntes jeg litt lengde på håret + litt rusf ser ganske ålreit ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå