Juden Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Skal snart kjøpe en mp3 spiller og står mellom valgene: en sony NWA1200 og en Ipod nano 4 gb. Hvilken er det smart å satse på? Trenger tips fort! Endret 14. mars 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 ingen av dem ................. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 ingen av dem................. 8154016[/snapback] Hva foreslår du da? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Trur det er ganske klart kva han vil anbefale deg, det vert nok iAudio D2, du finn eit user-review i signaturen hans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Trur det er ganske klart kva han vil anbefale deg, det vert nok iAudio D2, du finn eit user-review i signaturen hans. 8154163[/snapback] Nope, ikke nødvendigvis Vet ikke hva folk tror men jeg foreslår ikke spillere uten å vite hva folk trenger. Gi noen kriterier så skal jeg koke i hop noen forslag Siden ingen av de du har sett på har video går jeg ut fra du ikke trenger det... kriterier, budsjett, samt hva slags hodetelefoner du har/har tenkt å kjøpe. Endret 14. mars 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 ingen av dem................. 8154016[/snapback] Hva foreslår du da? 8154030[/snapback] Sony's music management software is legendary for being the opposite of user-friendly. If you've been prepared to cope with it, I'd recommend the latest 8 GB edition of Creative Zen V Plus. I got a 4 GB Zen V back when it was the largest size available and kinda regret not waiting for the 8 GB . Lenke til kommentar
gnav Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Programvaren du får med den Sony spilleren der er noe av det verste jeg har prøvd. iTunes er MYE bedre. Anbefaler deg sterkt å ta en annen enn den. I tillegg er den lite brukervennlig (etter min mening). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Programvaren du får med den Sony spilleren der er noe av det verste jeg har prøvd. iTunes er MYE bedre. Anbefaler deg sterkt å ta en annen enn den. I tillegg er den lite brukervennlig (etter min mening). 8187596[/snapback] Finnes alternativer til programvare. Men skulle jeg valgt en av de to ville jeg valgt sony. Men av andre minispillere så syns jeg iriver e10 er nok det beste valget. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Programvaren du får med den Sony spilleren der er noe av det verste jeg har prøvd. iTunes er MYE bedre. Anbefaler deg sterkt å ta en annen enn den. I tillegg er den lite brukervennlig (etter min mening). 8187596[/snapback] Finnes alternativer til programvare. Men skulle jeg valgt en av de to ville jeg valgt sony. Men av andre minispillere så syns jeg iriver e10 er nok det beste valget. 8187652[/snapback] Gidder du å finne en link til et program som kan brukes i stedet for det som følger med Sonyen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...y+++programvare Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg ville sagt iPod. Det virker litt ekslusivt. Sony sine gir deg ikke en så eksklusiv opplevelse (mener jeg), og programvaren er rett og slett helt jævlig. Det finnes dessverre ingen andre ord som beskriver. iTunes er egentlig helt flott, men det finnes masse alternativer. Se min sticky om iPod her(informasjon om annen programvare o.l). Synes også firmwaren på selve spilleren er svært mye bedre på iPod fremfor Sony. Faktisk iPod fremfor alle etter min mening. Og jeg har prøvd Creative til alle dem som kommer til å spamme meg ned med det. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Så sony er ikke helt topp? Men den ser jo grei ut? Ipod er litt for stengt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Selv vurderte jeg også akkurat samme spilleren, men valgte istedet iPod (riktignok forrige iPod nano). Uansett vil jeg definitivt si at Sony er til å styre unna om du vil ha musikken din på den. Har hørt at mp3 spillere er best med musikk på Sony har en ekstremt elendig måte å synkronisere musikken på, noe som ødelegger deres gode navn og rykte. Mp3 spillerene er forøvrig greie, men ganske grei lyd. Både pappa og lillebroren min bruker Sony, mens jeg selv har iPod. Jeg synkroniserer nærmest hver dag, de gjør det aldri. Det er simpelthen for mye å sette seg inn i. Med iPod plugger du den bare i maskinen, iTunes hopper opp klar til kopiering. Og med alle de morsomme tredjepartsprogrammene kan det bli ganske så greit. Som jeg kanskje nevnte tidligere kan foreksempel Winamp brukes til å synkronisere musikken med. Jeg vil ambefale deg iPod på alle måter. Gjerne litt dyrere enn en helt vanlig med samme kapasitet, men du vil føle en kvalitetsfølelse. Det er foreksempel deilig at knappene også er touch sensitive sånn at du kan styre volumet uten noen ekstra knapp. Alt virker meget bra, dessuten er firmwaren god. Men hvis du absolutt ikke vil ha iPod har jo også Creative en del gode spillere som kan måles opp mot iPod på mange områder. Creative har fått det til med synkroniseringen, men jeg liker ikke så godt selve spillerene. Kanskje en smakssak, men jeg mener iPod er noe eget. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Eg har hatt den nanoen (det var vel nanoen du hadde?), og eg har vel ikkje heilt det same inntrykket som deg. Menmen, det er vel lite relevant... Til trådstartar: Kva med iRiver H10/U10? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Uansett er vi iallefall enige om at Sony's løsninger er håpløse? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Uansett er vi iallefall enige om at Sony's løsninger er håpløse? 8199948[/snapback] Nei. programvaren suger men det finnes alternativer. I bruk er den veldig god og har meget tilfredstillende batterikapasitet. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Nei. programvaren suger men det finnes alternativer. I bruk er den veldig god og har meget tilfredstillende batterikapasitet. Alternativer, fortell meg? Har lett lenge etter, men kan ikke finne noen! Rakib har faktisk et poeng med at batterikapasiteten er god. Broren min har en sliken liten en som spiller i 70 timer på ett AA batteri. Lyden er også ganske god som nevnt tidligere. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Søk på forumet, les opp har tilogmed linket. Trenger ikke slike påstander uten at du kan argumentere for det. Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Eg har hatt den nanoen (det var vel nanoen du hadde?), og eg har vel ikkje heilt det same inntrykket som deg. Menmen, det er vel lite relevant... Til trådstartar: Kva med iRiver H10/U10? 8197520[/snapback] iRiver H10 has *brilliant* sound quality with flat EQ. But it's a hard drive rather than flash, heavy and bulky compared to iPod Nano and Zen V. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Da er iriver e10 et mye bedre alternativ. 6Gb og veier 76g. Har radio, ta opp lyd, video avspilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå