DurinVIII Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg så i går denne reklamen in-game for første gang. Er dette virkelig noe å klage over? Hadde glatt godtatt dette i Source også. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg begynner å bli vandt til rekalmeni CS. I begynelsen var det utrolig irreterende men nå går det helt fint. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg så i går denne reklamen in-game for første gang. Er dette virkelig noe å klage over? Hadde glatt godtatt dette i Source også. 8219134[/snapback] Ikke nevn source, de kan få ett "infalL" om å gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har ikke installert CS. kan noen komme med et screeny av scoreboarden og veggene? Uansett så vil jeg si at når du kjøper noe så skal det være reklamefritt. så dette senker min respekt til valve. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Synes det mister litt av in game følelsen... hvor sannsynelig er det at det henger reklame i en sånn ørkenby(dd2)? helt tullete synes nå jeg...men men, alt for å selge mer... Lenke til kommentar
xelenter Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 tenker ikke på den, så for meg går det helt fint. hva bare litt plagsom i starten når det først kom.. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg synes det gir spillet et mer random-public-fjortis-preg, noe alá Battlefield 2. Har ikke installert CS. kan noen komme med et screeny av scoreboarden og veggene? 8245945[/snapback] Kan ta et screen etterpå, hvis jeg rekker noe gaming. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg har nesten ikke lagt merke til noe reklame bortsett fra i CT spawn på DD2 og på statsoversikten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Bryr meg egentlig fint lite om reklamen. Gjør meg ingen verdens ting at den er der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå