Laffe Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei, jeg lurte på hva folk syntes om reklamen i CS? jeg finner det litt irriterans fordi, det får så mye oppmerksom het:p jeg ser alltid på reklamen.. øynene bare flytter seg bort på reklamen^^ beklager hvis det har vært en sånn tråd tidligere;) Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Utrolig irriterende... Det har kommet en patch som fjerner reklamen ved stats og dead, men ikke på selve mappet, uheldighvis:( Lenke til kommentar
neadii Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det er ulovlig å fjerne reklamen, bare slik at dere vet det. Men jeg irritererer meg egentlig bare over reklamen på scoreboard. Men de på veggene er helt greie. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Reklame? Snakker vi Source da eller? Spiller Condition Zero, og har ikke lagt merke til noen ting. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det er snakk om Counter-Strike 1.6, Matsemann. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Okey Rart den ikke er i CZ da, da det kjører helt likt. Men jeg er hverken for eller mot reklamen. Sålenge det ikke er superblinkende flash-bannere bryr det meg fint lite, og synes det er greit nok om det kunne finansiert flere gode servere. (Men pengene går vel rett i lomma til Valve?) Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ingen merker om du fjerner litt reklame her og der? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 jo VAC:p de har sånn ANTI-fjerningsreklameprogram ^,^ neida, men jeg trukke det.,. med mindre valve kan se det da.. hvor det sendes signaler hvergang du bruker programmet Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 jo VAC:p de har sånn ANTI-fjerningsreklameprogram ^,^ neida, men jeg trukke det.,. med mindre valve kan se det da.. hvor det sendes signaler hvergang du bruker programmet 8154060[/snapback] Les! Jeg synes det er forsåvidt greit med med reklame, men det er dumt at reklamen i scoreboard og i spectator-linjen skaper lagg eller at alt henger i ett lite sekund. Forresten så fjerner kommandoen "gl_polyoffset -999" reklamen på veggene. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Gjør den commanden annet enn å fjerne reklamen, Sipi? Eller endres annet og? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 gl_polyoffset har med synlighet av ting på vegger (spraytags, blod etc.). Jeg har ikke merket noe, men jeg testet det bare én gang, da reklamen på veggene ikke plager meg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Synes reklamen er utrolig plagende. Er LAVMÅL av Steam. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Reklamen på veggene er ikke så irriterende. Men hvorfor i svarteste faen har de valgt å ha reklame på scoreboard? Det opplagte svaret er jo "mer penger", men det må da finnes grenser på hva de vil gjøre mot brukerne sine. Og den reklamen i spectator view er jo så stor at den øverste spectator-linjen blir diger, det ser jo så mongo ut! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Reklamen på veggene er ikke så irriterende. Men hvorfor i svarteste faen har de valgt å ha reklame på scoreboard? Det opplagte svaret er jo "mer penger", men det må da finnes grenser på hva de vil gjøre mot brukerne sine. Og den reklamen i spectator view er jo så stor at den øverste spectator-linjen blir diger, det ser jo så mongo ut! 8155158[/snapback] Tenk så mange som ser på IN-EYE-demoer, HLTV og HLTV-demoer da? Det er også mange nyhetssider som viser screenshot av scoreboard etter kamper. :] Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ergo, de tjener mer penger. Kan på en måte forstå Valve, penger er jo alltid kos og morro, men at de slenger så mye reklame i trynet på folk som faktisk har kjøpt spillet er helt forferdelig. Hadde CS vært et gratis spill hadde all reklamen vært rettferdig, men CS er jo ikke gratis. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 CS er vel bare en mod som følger med Half-Life. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 CS er vel bare en mod som følger med Half-Life. 8157168[/snapback] Skjønte ikke poenget Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 For dem som kjøpte HL var CS bare en mod, men i dag er cs et egen spill man kjøper via Steam. Må si at reklamen, særlig ved showscores irriterte meg grenseløst første timene jeg spilte med den. Den tar jo en relativt stor del av synsfeltet når du spiller, og det henter jo du møter folk når du har scoreboarden framme. Tviler på de har loven på sin side dersom de VACbanner for fjerning av reklame ingame, men nå har ikke jeg lest gjennom brukerkontrakten jeg aksepterte så nøye.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 For dem som kjøpte HL var CS bare en mod, men i dag er cs et egen spill man kjøper via Steam. Må si at reklamen, særlig ved showscores irriterte meg grenseløst første timene jeg spilte med den. Den tar jo en relativt stor del av synsfeltet når du spiller, og det henter jo du møter folk når du har scoreboarden framme. Tviler på de har loven på sin side dersom de VACbanner for fjerning av reklame ingame, men nå har ikke jeg lest gjennom brukerkontrakten jeg aksepterte så nøye.. 8158802[/snapback] weez? :--D I dag følger CS med Condition-Zero når man kjøper det. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Tviler på de har loven på sin side dersom de VACbanner for fjerning av reklame ingame, men nå har ikke jeg lest gjennom brukerkontrakten jeg aksepterte så nøye.. 8158802[/snapback] Vet du om noen har blitt VAC bannet for fjerning av reklame da? Bare lurer, har bare ikke hørt om noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå