leinaddd Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) jeg betsilte en Kingston ram brikker hos dem. pakken kom jeg var å betalte den. kom hjem. pakken er tom :S jeg ringte dem og fortalte dette. han som tok tlf lo bare han sa "vent litt så skal jeg fikse en ny ordre" så gidd det hvertfall 5 minutter. så la de på de har ingen epost. og jeg har prøvd å ringt flere ganger. de tar den ikke. jeg er irritert og frustrert med at jeg har betalt dem 1000 kr. og ikke fått noe hva kan jeg gjøre nå? Endret 16. mars 2007 av leinaddd Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 De sender sikkert en ny pakke. Jeg nekter å tro at de skrur deg slik. Men litt useriøs kundeservice, da. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Sikkert en i Posten som har fått seg ny rambrikke Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 MPX har selvsagt epost, hvis du klikker på linken Kontakt oss kan du kontakte rette vedkommende. Tråden flyttes fra Annet om hardware til Webshop- og butikkdiskusjoner. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Må bare si at jeg har bestilt jevnlig hos Mpx i mange år nå, og har aldri hatt èn negativ erfaring. Ikke med retur eller noenting! I min bok er det en kjempebutikk! Lenke til kommentar
leinaddd Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Må bare si at jeg har bestilt jevnlig hos Mpx i mange år nå, og har aldri hatt èn negativ erfaring. Ikke med retur eller noenting! I min bok er det en kjempebutikk! 8153754[/snapback] det er bra for deg ja men jeg sa ikke hva jeg het eller noe først. jeg sa bare at det om pakken. så sa han vent litt så skal jeg fikse en ny ordre. men skjedde aldrig noe Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Skriv en mail til dem, hvor du beskriver problemet ditt. Skriv på en dannet og formell måte, så vil du automatisk bli sett på som en seriøs person hos MPX.no. Dette må da være en meget smal sak å fikse, hvis det viser seg at pakken faktisk ble sendt tom fra MPX.no. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Må bare si at jeg har bestilt jevnlig hos Mpx i mange år nå, og har aldri hatt èn negativ erfaring. Ikke med retur eller noenting! I min bok er det en kjempebutikk! 8153754[/snapback] Beste butikken på service hos meg i allefall Også prisen på b-varer er veldig bra Lenke til kommentar
leinaddd Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg ringte igjen idag til dem. og frotalte det som hadde skjedd med pakken og det som hadde skjedd igår. det var en annen enn igår jeg pratet med. han tok det serriøst. og han har sendt meg en ny brikke nå Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg ringte igjen idag til dem. og frotalte det som hadde skjedd med pakken og det som hadde skjedd igår. det var en annen enn igår jeg pratet med. han tok det serriøst. og han har sendt meg en ny brikke nå 8163004[/snapback] Der ser du Jeg hadde ett ødlagt display frame på kabinettet mitt, noe bilig vare som jeg brukte til server. Fikk ett minnekort på 256mb da dette kosta rundt 200kr (litt før i tia ) Altid vært hjelpsomme o.l Men butikkene er alltid på utkikk etter lurerier... du kan jo tenke deg hvor mange varer som har blitt tatt inn på garanti som brukere selv har ødlagt... Bra det ender bra her da Lenke til kommentar
leinaddd Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg ringte igjen idag til dem. og frotalte det som hadde skjedd med pakken og det som hadde skjedd igår. det var en annen enn igår jeg pratet med. han tok det serriøst. og han har sendt meg en ny brikke nå 8163004[/snapback] Der ser du Jeg hadde ett ødlagt display frame på kabinettet mitt, noe bilig vare som jeg brukte til server. Fikk ett minnekort på 256mb da dette kosta rundt 200kr (litt før i tia ) Altid vært hjelpsomme o.l Men butikkene er alltid på utkikk etter lurerier... du kan jo tenke deg hvor mange varer som har blitt tatt inn på garanti som brukere selv har ødlagt... Bra det ender bra her da 8166304[/snapback] jepp Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Når en sint bruker klager på forumet så hjelper det faktisk nettbutikkene til å holde høy standard. Må vel være greit da å prate om slike småepisoder også ? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Når en sint bruker klager på forumet så hjelper det faktisk nettbutikkene til å holde høy standard. Må vel være greit da å prate om slike småepisoder også ? 8170143[/snapback] småe episoder er det som oftest rammer oss forbrukere... så små ting bør vi jo også diskutere... Husker selv da jeg slet etter jeg leverte inn hovedkortet mitt... 3mnd senere greide de faktisk å sende meg ett nytt... tror ikke de viste hvem jeg var pågrunn av at pakken havnet på stord Langt unna trøndelag Lenke til kommentar
leinaddd Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Når en sint bruker klager på forumet så hjelper det faktisk nettbutikkene til å holde høy standard. Må vel være greit da å prate om slike småepisoder også ? 8170143[/snapback] småe episoder er det som oftest rammer oss forbrukere... så små ting bør vi jo også diskutere... Husker selv da jeg slet etter jeg leverte inn hovedkortet mitt... 3mnd senere greide de faktisk å sende meg ett nytt... tror ikke de viste hvem jeg var pågrunn av at pakken havnet på stord Langt unna trøndelag 8170791[/snapback] jeg er enig med dere 2 siste som har postet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå