Gå til innhold

SSX Blur, hvem skal ha det? og hvordan er det?

Sund

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hvem som skal ha seg SSX Blur?

Og til dere som har fått det/prøvd det kan dere si litt hvordan det er?

Jeg skal ikke kjøpe dette spillet, fordi broren min skal. :)

Det viker som et bra spill, som er greit og skaffe seg til Wii. Siden det ikke har vært en liten tørke.

Her kan du å diskutere med andre om spillet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt det litt av og på i en uke nå. Førsteinntrykk: Tar tid å komme inn i kontrollene, minst en time før de sitter. Når det først "klikker" så går det som en lek, uber-triksene er litt vanskelige å ta likevel. Grafikken er ganske pen, musikken overraskende bra!

Multiplayeren er litt kjedelig, men ikke spilt den så mye enda.

Lenke til kommentar
Har spilt det litt av og på i en uke nå. Førsteinntrykk: Tar tid å komme inn i kontrollene, minst en time før de sitter. Når det først "klikker" så går det som en lek, uber-triksene er litt vanskelige å ta likevel. Grafikken er ganske pen, musikken overraskende bra!

Multiplayeren er litt kjedelig, men ikke spilt den så mye enda.

8154112[/snapback]

Hvordan har du fått til å spille det i en uke? :ohmy:

Lenke til kommentar

Ble temmelig pissed i dag da eg så det på platekompaniet i dag. Har forhånds bestillt det i dag fra absoluttspill og fikk mail i dag om at at det skulle ha blitt sendt for 2 dager siden, men blir sendt i dag pga skade på SSX blur på postterminalen i Oslo for 2 dager siden. Curse you posten! Da ligger sikkert ikke spillet i postkassen før mandag eller tirsdag, og eg drar bort i 2 uker på onsdag! Kan ikke verden være litt grei med meg!!

Endret av Morfiril
Lenke til kommentar

Morfiril : samma her :) jeg regner med å ha det på lørdagen though.

----

Fikk spillet i posten i dag... men jeg har fått influensa, så jeg tror ikke det blir noe dybdetesting. :)

Har spilt igjennom tutorial, kontrollene er veldig kule, "feel'en" er helt klart superior til gamepad i denne typen spill.

Tror wii'en blir sportspill mester nr1

Nå hvis bare track and field kunne kommet på virtual console, og de kunne ha laget en ny versjon til wii, da hadde jeg vært sjeleglad.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Dette spillet MÅ jeg ha. Håper også på en firmwareoppdatering som gir oss online. :fun:

8173785[/snapback]

DET tror jeg tror jeg du må drømme lenge etter. Eller kanskje du snakket om maskinen generelt?

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Dette spillet MÅ jeg ha. Håper også på en firmwareoppdatering som gir oss online. :fun:

8173785[/snapback]

Det blir nok SSX Blur 2

8173896[/snapback]

SSX: on tour kom lenge etter at xbox live dukket opp, men hadde fortsatt ikke internett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...