Artistic.Hipster Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det stemmer så vidt jeg vet ja, har sett den på den vanlige, men ikke på extended. Mulig den finnes som et easter egg på extended... Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Kan bekrefte at den ikke finnes på extened.. KUN den vanlige utgaven. Og nei, den er heller ikke skjult som Easter Egg på extended-utgaven. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Kan bekrefte at den ikke finnes på extened.. KUN den vanlige utgaven. Og nei, den er heller ikke skjult som Easter Egg på extended-utgaven. 8173718[/snapback] Hmmm, vet du hva jeg syns er utrolig rart da? Jeg VET at jeg har sett den kortfilmen, men jeg har bare extended-utgaver, og har knapt sett på en av de "vanlige" utgavene. Mulig det er der jeg har sett den, en eller annen gang jeg har titta på ekstramaterialet på de vanlige utgavene, men det husker jeg ikke i såfall. Et mysterium jeg MÅ løse. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Extended Editions er ett MUST for alle LOTR-fan! for det første er jo selve filmene mye lengre og bedre, for det andre er det jo over 20 timer extra materiale tilsammen. Også er jo boksene kjempefine, med artwork av Alan Lee. Extended Editions er MYE bedre enn limited editions, men inneholder IKKE kortfilmen The Long And Short of It (bare for å rydde opp i mistanker). Og bare så du vet det er DVD'er og CD'er tollfri vare, men du må nok regne med 24% mva for varer over 200 kr uansett. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Når det uansett er gratis frakt, kan jeg jo bare bestille i 3 bestillinger, så jeg slipper mva-en. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kan bekrefte at den ikke finnes på extened.. KUN den vanlige utgaven. Og nei, den er heller ikke skjult som Easter Egg på extended-utgaven. 8173718[/snapback] Akk, jeg kan bekrefte at kortfilmen faktisk er med på en av de tre extended-boksene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kan bekrefte at den ikke finnes på extened.. KUN den vanlige utgaven. Og nei, den er heller ikke skjult som Easter Egg på extended-utgaven. 8173718[/snapback] Akk, jeg kan bekrefte at kortfilmen faktisk er med på en av de tre extended-boksene. 8183250[/snapback] Kan du? I såfall; TAKK. Har nesten ikke fått sovet de siste nettene fordi jeg har undret på hvordan i all verden jeg kan ha sett den, når eneste utgaven av Ringenes Herre jeg har er extended. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Nå gjelder det bare å finne ut hvilken av de 3 den er på Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ahaa... Tenkte å ta et LOTR-maraton til påsken, så får tusle meg igjennom de nydelige Extended-dvd'ene og finn den filmen. Har lenge hatt lyst til å se den. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 synes noen av dokumentarene til Atter en konge var litt kjipt. Virket som skuespillerne var ganske knyttet til hverandre og hestene sine... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 synes noen av dokumentarene til Atter en konge var litt kjipt. Virket som skuespillerne var ganske knyttet til hverandre og hestene sine... 8229537[/snapback] Der er vi uenige. Kjeda meg ikke et sekund gjennom de 18 timene med bonusmateriale. Hiksta på slutten av bonusmaterialet på Rotk Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Der er vi uenige. Kjeda meg ikke et sekund gjennom de 18 timene med bonusmateriale. Hiksta på slutten av bonusmaterialet på Rotk 8231764[/snapback] da tror jeg du misforstod meg litt (godt mulig jeg ordla meg litt feil også her). med kjipt mente jeg trist. har kun grått 2 ganger av film tidligere og satt nesten med en tåre i øyekroken da jeg så to av de dokumentarene. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja da er vi enige. Virkelig rørende å se dem ta farvel med hverandre etterhvert som de var med ferdige med pick-ups'a. Blir jo virkelig godt kjent med både skuespillerne og crew'et gjennom de 18 timene. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Kortfilmen laget av Sean Astin som heter "The long and short of it" er KUN laget til vanlige 2-disc utgaven av LOTR The Two Towers. og den er altså ikke å finne på Extended-utgavene, men det er opp til dere om dere vil bruke timevis på å lete etter noe som ikke er der. De nye extended-utgavene (ikke de 4-disc, men 2-disc) vet jeg ikke om har denne kortfilmen inkludert. Men de første Extended utgavene på 4-discer har altså ikke denne kortfilmen med. Endret 26. mars 2007 av Asbjørn T. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Kortfilmen laget av Sean Astin som heter "The long and short of it" er KUN laget til vanlige 2-disc utgaven av LOTR The Two Towers. og den er altså ikke å finne på Extended-utgavene, men det er opp til dere om dere vil bruke timevis på å lete etter noe som ikke er der. De nye extended-utgavene (ikke de 4-disc, men 2-disc) vet jeg ikke om har denne kortfilmen inkludert. Men de første Extended utgavene på 4-discer har altså ikke denne kortfilmen med. 8238595[/snapback] Det stemmer nok, jeg tenkte på denne kortfilmen: Han som døde like etter han lagde den kortfilmen? Mener den er på ROTK, men husker ikke hvilken dvd. Bonusmateriale naturligvis 8158044[/snapback] Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ånei, da er jeg like langt igjen. Da vet jeg ikke hvor jeg har sett den. Må ha vært en eller annen gang der jeg tilfeldigvis har lånt To Tårn-dvd'en av noen eller no. Før jeg skaffa meg extended selv. Egentlig teit at de ikke har tatt den med på Extended da, når alt det andre er der liksom. Bare for å få fler til å kjøpe begge utgavene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Den nå mye omtalte kortfilmen til Sean Astin, "The Long and Short of it" (som vi nå har kommet fram til ikke finnes på extended editon, men er eksklusiv for 2-disc-utgaven), kan sees her: The Long and Short of it Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Husker at Elkjøp.no hadde kampanje for ca ett år siden på alle tre extended filmene. Tror det var 400,- totalt. Ellers kan det lønne seg å følge med på Qxl.no. Her dukker extended versjonene opp med jevne mellomrom, både brukte og nye. Ser at dvdhuset.no selger extended boksene til 359,- per stk. Endret 31. mars 2007 av Bond007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå