Nizzen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har en stasjonær pc osm jeg skal ha et trådløs nettverkskort i. Dette blir da et PCI kort eller et USB nettverkskort. Har en Linksys Wireless-G Access Point 54, som brukes til å dele internett med. Spørsmålene er da: -Hvilket trådløst nettverkskort anbefales? Kriterier: *rekkevidde *stablie drivere (som virker som er et stort problem på mange wlan kort) * ca pris 500 +frakt * pci eller usb Lenke til kommentar
mmmpils Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei:) Du burde bruke samme type trådløst kort som du har ruter. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322676 Denne USB "donglen" fungerer sannsynlig flott. Men det finnes også slike "longrange" kort/usbdongler, men som er av annen fabrikkant. Men den som jeg ga link til vil fungere. Lykke til:) Har en stasjonær pc osm jeg skal ha et trådløs nettverkskort i. Dette blir da et PCI kort eller et USB nettverkskort. Har en Linksys Wireless-G Access Point 54, som brukes til å dele internett med. Spørsmålene er da: -Hvilket trådløst nettverkskort anbefales? Kriterier: *rekkevidde *stablie drivere (som virker som er et stort problem på mange wlan kort) * ca pris 500 +frakt * pci eller usb 8153396[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå