Valkyria Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 I morgen har vi prøve om elektromagnetisk stråling... (1Al) Jeg kan ALT som står i pensummet, men vil imponere læreren i morgen med avanserte greier, som ikke kommer før i 2fyv eller 3fyv. Er det noen som kan si meg noen snedige, kloke og karakteropptrekkende ting om elektromagnetisk stråling, slik at det blir 7 i boken ? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg tror nok du kommer til å ende opp som "idioten" dersom læreren, etter å ha rettet prøven, prøver å diskutere noe av dette med deg. Ikke vits å imponere med noe dersom du ikke kan det, eller bare lærer ting for å imponere. My 0.02 $ Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 så lær meg det da! Det er jo det jeg spør etter. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hva har man lærebøkene til da? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Det er for unger... jeg vil gå lenger. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Les heller om det på wikipedia da søk etter EM radiation eller electromagnetic radiation. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Å svare på mer enn det prøva spør om er virkelig ingen vits i. Svarer du riktig på alt på en prøve, og har brukt riktig tankegang for å komme frem til svaret, og du har vist at du kan stoffet, så skal du få 6. Du får ikke mer enn 6 om du legger ut om ting som ikke har noe med prøva å gjøre. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Enig med deg der ZiggWarth OT: Du kan kanskje lære litt om fysikk/kvantemekanikk, siden du i en tidligere tråd sa at hjerneceller kunne påvirke reaksjoner på et atomært nivå, og at vi dermed hadde vi fri vilje. Vil si at dette er et stykke fra sannheten Endret 15. mars 2007 av christopher909 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Å svare på mer enn det prøva spør om er virkelig ingen vits i. Svarer du riktig på alt på en prøve, og har brukt riktig tankegang for å komme frem til svaret, og du har vist at du kan stoffet, så skal du få 6. Du får ikke mer enn 6 om du legger ut om ting som ikke har noe med prøva å gjøre. 8158831[/snapback] Er desverre ikkje slik lenger. Nokon lærarer krev meir av elevane enn berre pensum. Iallefall på Vidergåande. Om du kan pensum får du 5, men for å komme opp på 6'arn treng du litt kunnskap utover stoffet. Dette har veldig med kva fag det gjeld. Hos meg gjeld det berre i samfunnslære. Kjipt dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå