Gå til innhold

Noen avanserte greier om elektromagnetisk stråling

Anbefalte innlegg

I morgen har vi prøve om elektromagnetisk stråling... (1Al)

Jeg kan ALT som står i pensummet, men vil imponere læreren i morgen med avanserte greier, som ikke kommer før i 2fyv eller 3fyv.

Er det noen som kan si meg noen snedige, kloke og karakteropptrekkende ting om elektromagnetisk stråling, slik at det blir 7 i boken ? :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok du kommer til å ende opp som "idioten" dersom læreren, etter å ha rettet prøven, prøver å diskutere noe av dette med deg.

Ikke vits å imponere med noe dersom du ikke kan det, eller bare lærer ting for å imponere.

My 0.02 $

Lenke til kommentar

Å svare på mer enn det prøva spør om er virkelig ingen vits i. Svarer du riktig på alt på en prøve, og har brukt riktig tankegang for å komme frem til svaret, og du har vist at du kan stoffet, så skal du få 6. Du får ikke mer enn 6 om du legger ut om ting som ikke har noe med prøva å gjøre.

Lenke til kommentar

Enig med deg der ZiggWarth ;)

OT: Du kan kanskje lære litt om fysikk/kvantemekanikk, siden du i en tidligere tråd sa at hjerneceller kunne påvirke reaksjoner på et atomært nivå, og at vi dermed hadde vi fri vilje. Vil si at dette er et stykke fra sannheten :p

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
Å svare på mer enn det prøva spør om er virkelig ingen vits i. Svarer du riktig på alt på en prøve, og har brukt riktig tankegang for å komme frem til svaret, og du har vist at du kan stoffet, så skal du få 6. Du får ikke mer enn 6 om du legger ut om ting som ikke har noe med prøva å gjøre.

8158831[/snapback]

Er desverre ikkje slik lenger. Nokon lærarer krev meir av elevane enn berre pensum. Iallefall på Vidergåande. Om du kan pensum får du 5, men for å komme opp på 6'arn treng du litt kunnskap utover stoffet. Dette har veldig med kva fag det gjeld. Hos meg gjeld det berre i samfunnslære. Kjipt dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...