UrgeLoL Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) * The Sony PR man said that a new HD camera and mic. with spatial awareness will be coming later in the year. Spatial awareness? Vil det si at kameraet kan tracke hvor man er i rommet i 3d? Da vil mulighetene med dette kameraet blir meget store. Also downloaded PS1 games playable on the PS3 will happen- but later this year. Blir flott å kunne spille de ps1 spillene man laster ned på ps3, uten å ha discen. Men blir vel ikke så mange ps1 spill jeg kommer til å kjøpe, destruction Derby, Final Fantasy og kanskje metal gear solid. Blir vel noen flere, men vi får se hvordan utvalget blir i starten. Uansett er det mye moro i ett ps1 spill til 30-40-50 kr. Litt mer info angående bc på ps3. As of yesterday, there were 1200 PlayStation 2 titles which are compatible with the new software emulation on the European PlayStation 3. We weren’t given any specific titles, but the key titles have absolutely had the most work put into them. Kilde Folding@home starter denne måneden i følge en presse melding fra SCEI. Clienten er vistnok lagt inn i 1.6 firmware'en. (Trodde de kom til å kalle den 2.0 siden endringene er betydelige.) Så da kan vi endelig hjelpe til med å løse kreftgåten Husker jeg hadde det SETI clienten stående å kjøre noen uker, men da jeg ikke fant noe tegn til liv ble den avinstallert. http://www.jp.playstation.com/info/release...s3_folding.html "It's a big deal," said Pande. "Even starting small, the PS3 means a dramatic increase." Here's one scenario: Sony says there are about 1 million PS3 owners in the United States and Canada. If just 10,000 of them (1 percent) download the simulations and run them to completion, the project estimates it will double the computing help it already gets from personal computers around the globe. The simulations will be available on the PS3 no later than the end of the month and possibly by next week. Mer informasjon om Folding@Home her!! Endret 15. mars 2007 av Mgs Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 kanskje metal gear solid Helt klart metal gear solid! Eneste jeg ikke har spilt i serien Høres veldig bra ut dette her assa! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Nå kan alle få oppleve FF-klassikerne til PSOne Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Oppdaterte første post med info om folding@home clienten som skal bidra med cell's enorme tall knuse potensiale for å løse kreftgåten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå