Tronderbart Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Det er bare en myte at dere blir stoppa av tollen, de skjekker bare pass og så videre... Om lærerene tar deg med alkohol, så driter de i det og du får bare advarsel. Du vil oppleve at lærerene er ganske rusa til tider, som bekrefter det forige utsagnet... Har du en koffert med kodelås, så risikerer du ikke at lærerene går løs på sakene dine... Lykke til EDIT: Lærerene dine "sier" de har nulltoleranse ovenfor alkohol, men det koster dem så mye å sende deg hjem at de gidder ikke bry seg... Endret 21. mars 2007 av Tronderbart Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det er bare en myte at dere blir stoppa av tollen, de skjekker bare pass og så videre... Om lærerene tar deg med alkohol, så driter de i det og du får bare advarsel. Du vil oppleve at lærerene er ganske rusa til tider, som bekrefter det forige utsagnet... Har du en koffert med kodelås, så risikerer du ikke at lærerene går løs på sakene dine... Lykke til 8205853[/snapback] Dette er bare dine egne erfaringer, er det ikke? Vi ble ikke stoppet i tollen, men foreldrene til alle som ble drita, fikk beskjed. I tillegg fikk vi ikke se en eneste lærer som var høy på noe annet enn kaffe. Lærerene våre ble faktisk ganske oppgitt og skuffet, selv om noen synes det var rimelig festlig å plage de som ikke helt var i slaget dagen derpå. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Vi fant et rom oppe i air conditionen der vi gjemte ninja stjerner, sprettkniver, alkohol og røyk. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Det er bare en myte at dere blir stoppa av tollen, de skjekker bare pass og så videre... Om lærerene tar deg med alkohol, så driter de i det og du får bare advarsel. Du vil oppleve at lærerene er ganske rusa til tider, som bekrefter det forige utsagnet... Har du en koffert med kodelås, så risikerer du ikke at lærerene går løs på sakene dine... Lykke til 8205853[/snapback] Dette er bare dine egne erfaringer, er det ikke? Vi ble ikke stoppet i tollen, men foreldrene til alle som ble drita, fikk beskjed. I tillegg fikk vi ikke se en eneste lærer som var høy på noe annet enn kaffe. Lærerene våre ble faktisk ganske oppgitt og skuffet, selv om noen synes det var rimelig festlig å plage de som ikke helt var i slaget dagen derpå. 8205934[/snapback] Seff hadde vi nazi-lærere med også, men alle slapp unna... Dine erfaringer strekker vel heller ikke til, etter som du ikke drakk selv. EDIT: Turlederen fortalte at hun bare hadde blitt stoppa en gang, og hun hadde vært med på ganske mange polenturer... Endret 21. mars 2007 av Tronderbart Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Seff hadde vi nazi-lærere med også, men alle slapp unna... Dine erfaringer strekker vel heller ikke til, etter som du ikke drakk selv. EDIT: Turlederen fortalte at hun bare hadde blitt stoppa en gang, og hun hadde vært med på ganske mange polenturer... 8206003[/snapback] Det er ikke akkurat vesentlig om jeg drakk eller ikke? Det går vi ikke nærmere innpå. Alle som ble oppdaget for å være påvirket, fikk ei melding rett hjem, i hvert fall. Og mine erfaringer teller like mye som dine. At man ikke blir stoppet i tollen, derimot, det er jeg nok enig i. Lærerene sa at hvis vi gjorde noe som kunne være mistenkelig, ville de kjørt innom tollen, men det var nok bare propaganda, tenker jeg. Endret 21. mars 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det er ikke akkurat vesentlig om jeg drakk eller ikke? Det går vi ikke nærmere innpå. Alle som ble oppdaget for å være påvirket, fikk ei melding rett hjem, i hvert fall. Og mine erfaringer teller like mye som dine. At man ikke blir stoppet i tollen, derimot, det er jeg nok enig i. Lærerene sa at hvis vi gjorde noe som kunne være mistenkelig, ville de kjørt innom tollen, men det var nok bare propaganda, tenker jeg. 8206114[/snapback] Samme her. Jeg vil ikke råde til og drikke på denne turen, den er kjempe koslig og ikke minst lærerik. Kjøp heller litt til og ha hjemme. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Seff hadde vi nazi-lærere med også, men alle slapp unna... Dine erfaringer strekker vel heller ikke til, etter som du ikke drakk selv. EDIT: Turlederen fortalte at hun bare hadde blitt stoppa en gang, og hun hadde vært med på ganske mange polenturer... 8206003[/snapback] Det er ikke akkurat vesentlig om jeg drakk eller ikke? Det går vi ikke nærmere innpå. Alle som ble oppdaget for å være påvirket, fikk ei melding rett hjem, i hvert fall. Og mine erfaringer teller like mye som dine. At man ikke blir stoppet i tollen, derimot, det er jeg nok enig i. Lærerene sa at hvis vi gjorde noe som kunne være mistenkelig, ville de kjørt innom tollen, men det var nok bare propaganda, tenker jeg. 8206114[/snapback] Flott Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Det er ikke akkurat vesentlig om jeg drakk eller ikke? Det går vi ikke nærmere innpå. Alle som ble oppdaget for å være påvirket, fikk ei melding rett hjem, i hvert fall. Og mine erfaringer teller like mye som dine. At man ikke blir stoppet i tollen, derimot, det er jeg nok enig i. Lærerene sa at hvis vi gjorde noe som kunne være mistenkelig, ville de kjørt innom tollen, men det var nok bare propaganda, tenker jeg. 8206114[/snapback] Samme her. Jeg vil ikke råde til og drikke på denne turen, den er kjempe koslig og ikke minst lærerik. Kjøp heller litt til og ha hjemme. 8206177[/snapback] ja til å ha hjemme, men hadde vært litt gøy med noe dær. jeg har vært drit å sittet helt rolig i en sofa, jeg satt tilogmed i ro når jeg spydde, så jeg klarer det om jeg må. kniver er tøft, slik er det. de er noen testoseron-bomber for tennåringer som meg! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg synes så synd på enkelte personer i denne tråden. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 ja til å ha hjemme, men hadde vært litt gøy med noe dær. jeg har vært drit å sittet helt rolig i en sofa, jeg satt tilogmed i ro når jeg spydde, så jeg klarer det om jeg må. kniver er tøft, slik er det. de er noen testoseron-bomber for tennåringer som meg! 8206484[/snapback] 1. Disse knivene og stjernene, de er suvenirer. Ikke noe folk sloss med bare så det er sagt. 2. Ikke drikk på turen, du ødelegger mer for andre enn deg selv. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Når jeg var på klassetur til Polen, var det noen i klassen som drakk seg fulle dagen før vi skulle reise inn igjen. Disse ble sendt hjem med fly på foreldrenes regning. Så jeg anbefaler deg ikke å drikke ol. Det var noen som fikk seg tatoo også Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) er det mye som har forandra seg siden tråden ble laget? Tenker mest på toll og sånt skal på polentur nå på lørdag sammen med trinnet! Endret 16. september 2013 av DenFyrenDerBorte Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 er det mye som har forandra seg siden tråden ble laget? Tenker mest på toll og sånt skal på polentur nå på lørdag sammen med trinnet! Tviler på det. Bare kjøp alkohol, tobakk, snus, kniver, narkotika og det som står tidligere i tråden. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kjøp ivei og hvis du blir busta så er det ett godt barndomsminne Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Sjekke damer, selvsagt, driter jo i alt annet hehe Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Mye horeri der nede dessverre Lenke til kommentar
ShyGuy89 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Mye horeri der nede dessverre Hvorfor er det dessverre, din sosialist? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Er vel snart på tide med 10-års gjenforeningsfest for kullet som TS var ein del av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå