Gå til innhold

hva kan jeg gjøre i polen på klassetur?

papirvann

Anbefalte innlegg

Det er bare en myte at dere blir stoppa av tollen, de skjekker bare pass og så videre...

Om lærerene tar deg med alkohol, så driter de i det og du får bare advarsel. Du vil oppleve at lærerene er ganske rusa til tider, som bekrefter det forige utsagnet...

Har du en koffert med kodelås, så risikerer du ikke at lærerene går løs på sakene dine...

Lykke til ;)

EDIT: Lærerene dine "sier" de har nulltoleranse ovenfor alkohol, men det koster dem så mye å sende deg hjem at de gidder ikke bry seg...

Endret av Tronderbart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare en myte at dere blir stoppa av tollen, de skjekker bare pass og så videre...

Om lærerene tar deg med alkohol, så driter de i det og du får bare advarsel. Du vil oppleve at lærerene er ganske rusa til tider, som bekrefter det forige utsagnet...

Har du en koffert med kodelås, så risikerer du ikke at lærerene går løs på sakene dine...

Lykke til ;)

8205853[/snapback]

Dette er bare dine egne erfaringer, er det ikke?

Vi ble ikke stoppet i tollen, men foreldrene til alle som ble drita, fikk beskjed. I tillegg fikk vi ikke se en eneste lærer som var høy på noe annet enn kaffe.

Lærerene våre ble faktisk ganske oppgitt og skuffet, selv om noen synes det var rimelig festlig å plage de som ikke helt var i slaget dagen derpå.

Lenke til kommentar

Lykke til ;)

8205853[/snapback]

Dette er bare dine egne erfaringer, er det ikke?

Vi ble ikke stoppet i tollen, men foreldrene til alle som ble drita, fikk beskjed. I tillegg fikk vi ikke se en eneste lærer som var høy på noe annet enn kaffe.

Lærerene våre ble faktisk ganske oppgitt og skuffet, selv om noen synes det var rimelig festlig å plage de som ikke helt var i slaget dagen derpå.

8205934[/snapback]

Seff hadde vi nazi-lærere med også, men alle slapp unna...

Dine erfaringer strekker vel heller ikke til, etter som du ikke drakk selv.

EDIT: Turlederen fortalte at hun bare hadde blitt stoppa en gang, og hun hadde vært med på ganske mange polenturer...

Endret av Tronderbart
Lenke til kommentar

EDIT: Turlederen fortalte at hun bare hadde blitt stoppa en gang, og hun hadde vært med på ganske mange polenturer...

8206003[/snapback]

Det er ikke akkurat vesentlig om jeg drakk eller ikke? Det går vi ikke nærmere innpå. Alle som ble oppdaget for å være påvirket, fikk ei melding rett hjem, i hvert fall. Og mine erfaringer teller like mye som dine.

At man ikke blir stoppet i tollen, derimot, det er jeg nok enig i. Lærerene sa at hvis vi gjorde noe som kunne være mistenkelig, ville de kjørt innom tollen, men det var nok bare propaganda, tenker jeg. :yes:

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
Det er ikke akkurat vesentlig om jeg drakk eller ikke? Det går vi ikke nærmere innpå. Alle som ble oppdaget for å være påvirket, fikk ei melding rett hjem, i hvert fall. Og mine erfaringer teller like mye som dine.

At man ikke blir stoppet i tollen, derimot, det er jeg nok enig i. Lærerene sa at hvis vi gjorde noe som kunne være mistenkelig, ville de kjørt innom tollen, men det var nok bare propaganda, tenker jeg. :yes:

8206114[/snapback]

Samme her. Jeg vil ikke råde til og drikke på denne turen, den er kjempe koslig og ikke minst lærerik. Kjøp heller litt til og ha hjemme.

Lenke til kommentar

8206003[/snapback]

8206114[/snapback]

Flott :)

Lenke til kommentar

8206114[/snapback]

Samme her. Jeg vil ikke råde til og drikke på denne turen, den er kjempe koslig og ikke minst lærerik. Kjøp heller litt til og ha hjemme.

8206177[/snapback]

ja til å ha hjemme, men hadde vært litt gøy med noe dær. jeg har vært drit å sittet helt rolig i en sofa, jeg satt tilogmed i ro når jeg spydde, så jeg klarer det om jeg må.

kniver er tøft, slik er det. de er noen testoseron-bomber for tennåringer som meg!

Lenke til kommentar
ja til å ha hjemme, men hadde vært litt gøy med noe dær. jeg har vært drit å sittet helt rolig i en sofa, jeg satt tilogmed i ro når jeg spydde, så jeg klarer det om jeg må.

kniver er tøft, slik er det. de er noen testoseron-bomber for tennåringer som meg!

8206484[/snapback]

1. Disse knivene og stjernene, de er suvenirer. Ikke noe folk sloss med bare så det er sagt.

2. Ikke drikk på turen, du ødelegger mer for andre enn deg selv.

Lenke til kommentar

Når jeg var på klassetur til Polen, var det noen i klassen som drakk seg fulle dagen før vi skulle reise inn igjen. Disse ble sendt hjem med fly på foreldrenes regning. Så jeg anbefaler deg ikke å drikke ol.

Det var noen som fikk seg tatoo også :whistle:

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...