Gamlemor Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hvis du er mellom 14 og 16 som jeg antar du er pga klasseturopplegget, så: Hva med å ikke kjøpe med deg noe ulovlig som har store konsekvenser for resten av klassen din hvis du blir busta (som forøvrig er ganske sannsynlig at du blir)? Det er vel oppskriften på å være kjip, egostisk, tankeløs og dum på en gang i mine øyne. Noe av det latterligste jeg vet om er når enkelte personer gjør dumme ting (som å kjøpe kniver f eks) på klasseturer, du blir etter all sannsynlighet driti ut foran hele klassen/trinnet hvis du/noen få blir busta. Alle på skolen får vite det, foreldrene til alle på skolen får vite det, men aller verst, foreldrene dine får vite det og du har noen rimelig ille år foran deg mtp tillit i familien din. 8157397[/snapback] Hva slags klasse var det du gikk i? Jeg trur virkelig ikke at noen i klassen min hadde brydd seg om jeg ble tatt med 4000 sigaretter og mange av disse rare knivene ( som jeg ikke skjønner hva han skal ha for). Og at han blir driti ut, er det virkelig noe å bry seg om? Å nei klassen så at jeg ble tatt i tollen, så trist. Og hva slags foreldre er det som gir ungen det jævlig i noen år fordi han har kjøpt våpen, alkohol og sigaretter? Kan man si ille år? Høres mongo ut. Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 naits360 hvilken skole er du fra? Klassen min drar idag og skal dra sammen med en skole fra oslo. En annen ting.. er det mulig å sende alkohol med posten derifra og hjem? Hvis man sender det som gave skulle det vel ikke være noe problem? Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 naits360 hvilken skole er du fra? Klassen min drar idag og skal dra sammen med en skole fra oslo. En annen ting.. er det mulig å sende alkohol med posten derifra og hjem? Hvis man sender det som gave skulle det vel ikke være noe problem? 8161069[/snapback] fra en skole i/utenfor bodø. halve trinnet drar på mandag, og andre delen drar senere. @daniel89j no offence, men det innlegget ditt var litt gøy det. om hele klassen ser at tollerne tar ut sprit og kniver av sekken min kan ikke være så ille. foreldrene min har 0 tillit til meg, di har alltid hadd 0 tillit til meg, og vil alltid ha 0 tillit til meg. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er vel en vurderingssak om man skal ta med alkohol hjem fra slike turer, men da vi var der pleide vi å dra ut og teste ut ulike barer etc under hele turen. Behovet for å ta med alkhol tilbake var egentlig ikke særlig stort. Sigaratter for enkelte derimot... Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Det er vel en vurderingssak om man skal ta med alkohol hjem fra slike turer, men da vi var der pleide vi å dra ut og teste ut ulike barer etc under hele turen. Behovet for å ta med alkhol tilbake var egentlig ikke særlig stort. Sigaratter for enkelte derimot... 8171525[/snapback] billig sprit! røyker ikke selv, men kan jo selge til nikotinslavene Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det koster rundt 12kr 20pakningen Marlboro i Polen, hvis jeg husker rett.. 40 spenn for helflaske sprit på SHell stasjon.. Ble tatt i tollen med 640 sigaretter og 2 kg tobakk og 3 tåregassflasker og 1 spritflaske og 10sigarer , yey ;/ 8156987[/snapback] hehe, ooops! sånn ca hva ble straffen? har dere noen gode triks for hvor jeg kan gjemme stashe mitt? 8157275[/snapback] Jeg sydde det inni puta mi .. Funka bra, men var litt firkanta, for var kartonger med røyk Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 nå er det ikke lenge igjen til jeg skal til polen med klassen og noen flere. hva kan jeg gjøre/kjøpe der? jeg skal ha springkniver og batangakniver, men hva mere er det å gjøre der? Hvis du på død og liv må smugle ulovelige gjennstander ut av landet, så tenk deg om litt først. Var selv på en hvite busser-tur med klassen, og da vi kom til Tysklands grenser, så ble bussen stoppet og ransaket av 3 vepna toll-betjener. Og tro meg, du vil ikke havne i trøbbel med dem. For ikke snakke om at du ødelegger for resten av klassen din, på grunn av masse ekstra ventetid osv. Hvis jeg var deg ville jeg heller funnet på litt andre ting, som F.eks å kjøpe drikke, røyk eller muligens ta en tattis(16 års-grense ftw) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Horene er sikkert billig ... 8153744[/snapback] Heh, kunne du tenke deg å betale for sex? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Det er vel en vurderingssak om man skal ta med alkohol hjem fra slike turer, men da vi var der pleide vi å dra ut og teste ut ulike barer etc under hele turen. Behovet for å ta med alkhol tilbake var egentlig ikke særlig stort. Sigaratter for enkelte derimot... 8171525[/snapback] billig sprit! røyker ikke selv, men kan jo selge til nikotinslavene 8171675[/snapback] Du kan alltids ta med deg sprit, men er kjipt om du blir stoppet i tollen og må ta konsekvenser for dette. I tillegg vil foreldrene dine sannsynligvis også bli kontaktet hvis det skjer. Det beste er å nyte alkoholen under turen og ha det moro sammen med klassen og eventuelt de andre klassene/skolene. Sprit får du (som regel) alltid tak i selv om det koster mer enten du er myndig eller mindreårig Endret 20. mars 2007 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg drar på lørdag. Men, hvorfor ikke bare oppføre seg ordentlig? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg drar på lørdag. Men, hvorfor ikke bare oppføre seg ordentlig? 8198462[/snapback] Godt spørsmål. Vi skal dra i Juni, men læreren og foreldrene har nulltolleranse mot alkohol og narkotika så hvis vi blir tatt for drikking under turen eller tatt i tollen med sprit så blir vi sendt hjem. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Kjøp sigaretter på grensa mellom polen og tyskland, koster vel 80kr kartongen. Og i de små kioskene rundt om kring i Krakow koster det vel 100-120kr kartongen.. Kjøp også sølv, det er veldig veldig billig. Alkohol får du nesten garantert kjøpt bare du vifter litt penger Ellers så er alt ganske billig der, bortsett fra elektronikk.. Og hvis du finner våpensjappa i krakow, stikk innom der og titt, for der har de mye artige ting (alt fra CSgas til tazere og pistoler) Anbefaler ikke å smugle med våpen tho.. I tilfelle de kjører bussen gjennom en stor røntgenmaskin i tollen Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg drar på lørdag. Men, hvorfor ikke bare oppføre seg ordentlig? 8198462[/snapback] ehh... næi det ligger bare ikke i min natur. jeg er ikke interesrt i krigen eller jødeslakting. Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Er i polen pA hvite busser tur nA.. gAr 2. Aret pA videregaaende saa vi har fylt 18.. För turen skrev vi under pA at om vi drakk kunne vi bli sendt hjem. SA langt har vi värt ute pA pub hver dag i 5 dager i kommet sjitings tilbake til hotellet Akkurat nA er jeg i tyskland A ble ikke stoppet i tollen, litt irriterende egentli siden jeg hadde tenkt A kjöpe kniv men gjorde det ikke :p Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Er i polen pA hvite busser tur nA.. gAr 2. Aret pA videregaaende saa vi har fylt 18.. För turen skrev vi under pA at om vi drakk kunne vi bli sendt hjem. SA langt har vi värt ute pA pub hver dag i 5 dager i kommet sjitings tilbake til hotellet Akkurat nA er jeg i tyskland A ble ikke stoppet i tollen, litt irriterende egentli siden jeg hadde tenkt A kjöpe kniv men gjorde det ikke :p 8204712[/snapback] Jaha? "Jeg er 18 år gammel, ergo myndig, og erklærer herved at jeg ikke, under noen omstendigheter, kommer til å nyte alkohol på tur." Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Horene er sikkert billig ... 8153744[/snapback] Heh, kunne du tenke deg å betale for sex? 8179244[/snapback] Er det et tilbud? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Horene er sikkert billig ... 8153744[/snapback] Heh, kunne du tenke deg å betale for sex? 8179244[/snapback] Nei, men de er greie når du skal vaske huset. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Det å drikke seg full i Polen for en 16- åring må vel være en av de dårligste ideene jeg har hørt på lenge. Snakk om å forsøke å utsette seg selv for trøbbel. Har ikke alle slike turer nulltoleranse for alkoholbruk? Foresatte hjemme er sikkert glad for bruke flere tusen kroner på å få tenåringen sendt hjem. Angående kniver osv- hva er poenget? Hva skal du med slikt skrot? Hva skal man med en elendig springkniv som trolig tar kvelden etter å ha blitt åpnet/lukket noen få ganger? Billige leker har de på Ringo her hemme i Norge, og helt risikofritt. Til trådstarter- i Polen er de flinke med piercing og sånt. Bestill en piercing som heter "dobbeltsidig frontallobotomi". Etterpå vil du framstå som smartere enn det du gjør nå. Endret 21. mars 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Horene er sikkert billig ... 8153744[/snapback] Heh, kunne du tenke deg å betale for sex? 8179244[/snapback] Nei, men de er greie når du skal vaske huset. 8204898[/snapback] Og legger seg lydig i kurven under kjøkkenbenken når hun er ferdig Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Da våres skole dro på tur til Polen ble bussen våres stoppet i tollen... Tre personer hadde kjøpt kniver og div, men var smarte nok å gi de ifra seg før vi nådde tollen. De fikk derimot nedsatt ordenskarakter Vurderte selv å ta med meg noe liknende, men er idag glad for at jeg droppet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå