papirvann Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 nå er det ikke lenge igjen til jeg skal til polen med klassen og noen flere. hva kan jeg gjøre/kjøpe der? jeg skal ha springkniver og batangakniver, men hva mere er det å gjøre der? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) de har jo billig sigg og alkohol der. skal du først bli tatt i tollen med springkniver bør du jaggu bli tatt med alkohol og tobakk også. edit: hvor i Polen skal du egentlig? Endret 14. mars 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 de har jo billig sigg og alkohol der. skal du først bli tatt i tollen med springkniver bør du jaggu bli tatt med alkohol og tobakk også. edit: hvor i Polen skal du egentlig? 8153116[/snapback] røyker ikke, men alkohol hadde jo vært bra å ha med seg. er 16 så er det noe problem å kjøpe alkohol der nede da? vi skal også innom tyskland. jeg aner ikke hvor i polen jeg skal, og jeg bryr meg nesten ikke. det er noen fangeleirer, men hakke peil på hvor. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hehe, du kommer nok til å bry deg om de fangeleirene som du møter på. Dere skal antagelig til Auschwitz og Birkenau som er de største konsentrasjonsleirene i Polen, Og tro meg det er et syn uten like. Hvis det ikke griper deg da syntes jeg synd på deg. Jeg mener å huske at en stor del av klassen min begynte å gråte når de var der. Det er ganske mye sterke syn når du går rundt å kikker. Vel, hvis du skal gjøre en grei investering så burde du handle sølv, det er ca halv pris av hva det koster i Norge. Dere skal antagelig ta båten over, bare husk at på tilbakeveien så kan det bli sjekk av all bagasjen deres. Vi fikk beskjed om å ta med alle baggene inn på båten for tilfeldig sjekk. Heldigvis så klarte vi å legge unna noen bagger i bussen. Fulle av kniver alkohol osv... Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 det er null problem å kjøpe alkohol der nede, var der med klassen i 2004, har du penger, så har de det du trenger Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 @ Tøffe-Tetra jeg har hørt at man kan skru av panelene på setene i bussene veldig lett, kan du bekrefte eller avkrefte dette? hvordan fikk dere gjemt baggene? jeg må ha en ny sølvring. den forrige knakk da jeg åpna ei flaske med den Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Horene er sikkert billig ... Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 @ Tøffe-Tetrajeg har hørt at man kan skru av panelene på setene i bussene veldig lett, kan du bekrefte eller avkrefte dette? hvordan fikk dere gjemt baggene? jeg må ha en ny sølvring. den forrige knakk da jeg åpna ei flaske med den 8153682[/snapback] Hehe, vi lot bare baggene være igjen i bussen, i bagasjen der. Hadde bssen blitt sjekka hadde vi hatt et problem. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ingen fra mitt team begynte å grine da vi var i Auschwitz. Det gjorde selvfølgelig inntrykk, men for meg var det mer en vemmelig følelse. Polen er uansett rågøy. Det var noen som besøkte en strippebar der, men akkurat da var jeg i en bakgate og kjøpte ha...mburgere. En cheeseburger på McDonalds koster 4 kr. Let etter en internettkafé når du er der om det er noe mer du lurer på ^^ Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 For å si det sånn de er strengere på aldersgrensene på spill der nede enn på alkohol og tobakk.. men litt drit om du blir tatt av læreren, og det å kjøpe springkniver og diverse er greit nok det, men litt kjipt om dere blir stoppa i tollen og en kniv blir funnet.. da må hele bussen gjennomsøkt.. og dere må vel stå å vente i noen timer:p men det meste av mat og slikt er billig nede der, men pass på det er altids noen "troverdige" pollakkjævler som prøver å lure peng ut av deg.. og de går spesifikt etter vestlige ungdommer:p Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg ble tatt med batangakniv i Tyskland. Tollerne ga lang faen i siggen og alkoholen men kniven var de ille berørt over. Ble ført opp i et register og det var det. Ikkeno rulleblad. Vet ikke hvordan Polene er men Tyskland var chill. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 hva gidder de å skjekke gjennom hele bussen? stakkars livløse folk. hva mener du med troverdige pollakjævler ? en kødd på gata som vil selge deg rolex for 200 eller en kar i en resturant? Lenke til kommentar
A14 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 søskenbarnet mitt var i polen på klasse tur... han gjkk på strippe klubb Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 søskenbarnet mitt var i polen på klasse tur...han gjkk på strippe klubb 8155708[/snapback] det skal jeg sikkert ha på lista mi. drikke å gå på strippeklubb! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Oi! Husk å stikke på en fancy restaurant og kjøp en biff til 100 kr. Kanskje be om litt vin i tillegg Folk vil tro dere fant opp Youtube, eller noe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 hva gidder de å skjekke gjennom hele bussen? 1. Narkotika 2. Ulovlige våpen 3. Ulovlig alkohol (en må være over en viss alder for å ta det med inn til landet) 4. Ulovlig tobakk (en må også her være over en viss alder). på punkt 3 og 4 leter de også etter for store mengder kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Det koster rundt 12kr 20pakningen Marlboro i Polen, hvis jeg husker rett.. 40 spenn for helflaske sprit på SHell stasjon.. Ble tatt i tollen med 640 sigaretter og 2 kg tobakk og 3 tåregassflasker og 1 spritflaske og 10sigarer , yey ;/ Endret 14. mars 2007 av Hurt Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Det koster rundt 12kr 20pakningen Marlboro i Polen, hvis jeg husker rett.. 40 spenn for helflaske sprit på SHell stasjon.. Ble tatt i tollen med 640 sigaretter og 2 kg tobakk og 3 tåregassflasker og 1 spritflaske og 10sigarer , yey ;/ 8156987[/snapback] hehe, ooops! sånn ca hva ble straffen? har dere noen gode triks for hvor jeg kan gjemme stashe mitt? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 kjøpe Elling på Polsk! brutter'n fant n for rundt 10kr Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hvis du er mellom 14 og 16 som jeg antar du er pga klasseturopplegget, så: Hva med å ikke kjøpe med deg noe ulovlig som har store konsekvenser for resten av klassen din hvis du blir busta (som forøvrig er ganske sannsynlig at du blir)? Det er vel oppskriften på å være kjip, egostisk, tankeløs og dum på en gang i mine øyne. Noe av det latterligste jeg vet om er når enkelte personer gjør dumme ting (som å kjøpe kniver f eks) på klasseturer, du blir etter all sannsynlighet driti ut foran hele klassen/trinnet hvis du/noen få blir busta. Alle på skolen får vite det, foreldrene til alle på skolen får vite det, men aller verst, foreldrene dine får vite det og du har noen rimelig ille år foran deg mtp tillit i familien din. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå