aldrimerforum Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Skal kjøpe meg en Samsung 40x CD brenner på Pcutstyr.no Det jeg lurer på er om jeg skal velge sort eller hvit. Har litt (og da er det bare litt) lyst på sort, men den er bare bulk og den hvite er ca bare 20kr dyrere, men er Retail. (Hvis dere lurer: Ja det er den som var på julekalenderen for noen dager siden. Hva synes dere jeg bør velge? Og hva synes dere om pcutstyr.no som leverandør? Noen bra/dårlige erfaringer? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 De spørs jo hva som passer kabinettet ditt selvfølgelig. Jeg hadde nok valgt å gå for den hvite, siden den er retail. Og så kunne jeg lakke om dekselet om hvis det er nødvendig - noe som det ville vært :smile: BTW, du trenger ikke retail, men det er jo kjekt å få med seg en utgave av Nero etc. Du får finne ut av hva osm passer kabinettet ditt. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Hvilken farge du skal ha tror jeg nesten du må finne ut av selv. :smile: Har både gode og dårlige erfaringer med pcutstyr.no En venn av meg kjøpte hovedkort, ram, cpu, skjermkort, lydkort, nettverkskort og noen andre småting derfra, han har hat mye trøbbel med pc'n sin og pcutstyr.no har vist liten evne til å hjelpe han med å finne feil. Han kunne blant annet ikke sende inn hele maskinenen for testing, selv om det var kun kabinettet han ikke hadde kjøpt derfra. Han har nå kjøpt mesteparten av delene nye untatt hovedkort og han har fortsatt problemer. Positivt er at de har gode priser og relativt rask levering. Vet ikke om jeg tar feil men pcutstyr er kansje ikke så greit hvis man ikke har så peil på feilsøking og slikt. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Ta den som du likar best. Det er jo avhengig av fargen på kabinettet! Sjøl har eg bestillt Samsung 48*12*48 i bulk utgave hos PSData. Har jo allereie Nero så det gidd eg ikkje betale for(dessuten var Julekalender-tilbodet på tysdag kun i bulk og kvit). Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå