Gå til innhold

Nytt kabinett for fremtiden

Anbefalte innlegg

til under 1500 så er nok stacker det beste valget. masse plass, veldig god kjøling og et greit utseende.

ellers så får du fint inn et 8800gtx kort i lian li kassa også, men der er kjølinga en del svakere, faktisk ganske dårlig i forhold til prisen om du spør meg, og det er trangt i forhold til stacker.

selv har jeg stacker 830, og i motsettning til minst en annen person (se tidligere post) så er dette et kjempekabinett. extremt god plass og kjøling, samt at utseende er bra også.

hvis du tenker at det blir mye bråk av å ha en så perforert kasse så tar du feil. det er nemlig så bra kjøleløsninger at du kan bruke meget stillegående vifter og få samme eller bedre ytelse enn i en tradisjonell kasse. se profilen min for mitt oppsett (alle mist viftene går på 1000-1200rpm) og min kasse er ganske stillegående, og bare de som er helt overnøye på støy vil klage.

8336558[/snapback]

Det er en sannhet med modifikasjoner, problemet med perforering er at det oftest er veldig mange steder, gjerne også steder man ikke trenger det, eller enda verre, steder der det gjør skade for flowen. Like ved vifter bør man helst ikke ha perforering i det hele tatt, men bare et hull.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...