Zirus Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Er litt i tvil hva jeg bør kjøpe? bruker skjermen for det meste til spilling og film titting. Vil jeg få et bedre bilde dersom jeg kjøper en lcd tv eller motsatt? takker for svar Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Eg er ikkje sikker, men er det ikkje bedre å sitte nerme ein lcd pc sjerm? Eg er ikkje sikker. Lenke til kommentar
Zirus Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 javell, men sier meg egentlig ikke så mye hvis de to er i samme størrelse. Du kan få lcd tv ned til 20''. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Då bør du nevne kor stor du har tenkt å ha. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 LCD er best når det gjelder pc. Du sliter å tenke på innbrenningsfaren. Plasma har bedre sortnivå så de er bedre til film enn LCD. Lenke til kommentar
Zirus Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 kommer egentlig ann på prisen har vell lyst å bruke rundt en 3000kr på en 20-22 tommer skjerm. Trenger ikke så stor pga liten sitte avstand. hvis det er noen som har god peiling på dette feltet, ville jeg gjerne at de kunne sagt noen ord pga jeg skal snart gå til innkjøp. Lenke til kommentar
Zirus Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Ok. men tror du har missforstått meg litt. Fordi jeg er i tvil om jeg skal kjøpe en lcd-tv eller lcd-skjerm ( pc-skjerm) til min pc. Fordi jeg lurer på hva som er best? Lenke til kommentar
Zirus Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Ok. men tror du har missforstått meg litt. Fordi jeg er i tvil om jeg skal kjøpe en lcd-tv eller lcd-skjerm ( pc-skjerm) til min pc. Fordi jeg lurer på hva som er best? Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Kjøp deg LCD-skjerm. Du må opp i en høy prisklasse skal du finne en LCD-tv som har tilsvarende oppløsning. Jeg tror nesten at en 22" skjerm kan være billigere enn en tv. Ikke glem at butikken har ansvar for å melde i fra om at du er eier av en tv hvis du kjøper LCD-tv...dette vil isåfall bety lisensregning i posten. Wollis. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 https://prisguiden.no/product.php?p...1875f8f29e8e3e4 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 En PC-skjerm er best til PC-bruk, med mindre du ønsker stor skjermflate og kan klare deg med lav oppløsning (per areal), altså typisk filmbruk etc. Husk at mange LCD-TV-er har svært begrenset PC-kompatibilitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå