Foror Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ellers, et spørsmål fra meg, noe jeg har lurt på en stund. Hvordan vil testosteron hos en mann injesert ved sprøyter (aKa anabole steroider) føre til økte østrogen-lagre? Er det fordi kroppen vil ha en balanse og dermed selv produserer mer østrogen for å kompensere for de økte testosteronnivåene? Edit: leif Du er inne på noe der. Kroppen merker at det er for stor mengde testosteron(egentlig et hormon som ligner veldig på testosteron i sammenheng med steroider) og omdanner dette til østrogen. Og dette fører da med seg såkalte 'androgene' bivirkninger. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Omdanner testosteron? Syns det høres rart ut, tror heller kroppen merker at kroppen har for mye testosteron og dermed skiller ut mer østrogen som resultat. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ellers, et spørsmål fra meg, noe jeg har lurt på en stund. Hvordan vil testosteron hos en mann injesert ved sprøyter (aKa anabole steroider) føre til økte østrogen-lagre? Er det fordi kroppen vil ha en balanse og dermed selv produserer mer østrogen for å kompensere for de økte testosteronnivåene? Edit: leif Du er inne på noe der. Kroppen merker at det er for stor mengde testosteron(egentlig et hormon som ligner veldig på testosteron i sammenheng med steroider) og omdanner dette til østrogen. Og dette fører da med seg såkalte 'androgene' bivirkninger. feil. tar/bruker man steroider slutter kroppen å lage testosteron selv etterhvert, ettersom man får det man "trenger" uten at den lager det. Bruker man det over en lengre periode slutter kroppen å produsere det helt. Lenke til kommentar
Gjest Poledancer Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Alle steroider er avarter av Testosteron. Testosteron aromatiserer. Aromatisering betyr at noe av testosteronet konverteres til østrogen eller prolaktin. Dette skjer ved at stoffene kobler seg til, ikke bare reseptorene for testo, men også reseptorene for østrogen. Hvis dette skjer å cellene i brystene kan gyno utvikle seg. blir ikke "mantits" også ofte brukt...? Jeg trodde mantits refererte til fett, som ikke har med kjertler og østrogennivåer å gjøre. Altså at etter hvert som en mann(eller kvinne) blir overvektig/legger på seg fett vil noe legge seg på brystene naturlig nok. Visste ikke at det fantes noe slikt som pupper hos menn av en annen grunn enn dette, så førstepost var veldig interessant. Ellers, et spørsmål fra meg, noe jeg har lurt på en stund. Hvordan vil testosteron hos en mann injesert ved sprøyter (aKa anabole steroider) føre til økte østrogen-lagre? Er det fordi kroppen vil ha en balanse og dermed selv produserer mer østrogen for å kompensere for de økte testosteronnivåene? Edit: leif Lenke til kommentar
Gjest Tjukken Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvor mye koster det å operere bort mannepupper? Er det mulig for en fattig student? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå