Tdnoz Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Lurer på om noen har en ca(er ikke noen fastit svar nei men sån ca) mhz dette kortet går til på org kjøler. Og hva jeg tjener mest på, core eller ram klokk. Innspill? Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Lurer på om noen har en ca(er ikke noen fastit svar nei men sån ca) mhz dette kortet går til på org kjøler. Og hva jeg tjener mest på, core eller ram klokk. Innspill? 8152655[/snapback] min kjører på ca. 650 core å 960+ på mem.. har ikke peiling på hva som er best, så det er bare til å prøve jeg fram ! husk ikke pøs på med 650 å 960+ med en gang siden oc egenskapene på korta kan være forskjellig Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) hehe, been there done that.har du mange vifter ellers i pcn? noe jeg ikke sjønner helt med kjøleren er de hullene på selve kjøleren rett før utblåsen, blir det ikke mere effektivt å blåse varmen rett ut eller og ikke ut i kabbinertte igjen? eneste jeg tenker på er at det skapes litt undertrykk som suger litt kald luft inn og kjøler litt ekstra Endret 14. mars 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
Megern Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Den blåser ut fra kabinettet den vifta Altså omvendt vei av det du tror Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 ja den suger fra inni kabbinetet ja, men de rillene jeg har ringet rundt i rødt er det jeg lurer på, skal den ikke blåse varmen ut fra kabbinettet? Da blir de rillene fil pga at luft går ut der å Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Utgangen er delt på den måten for å gjøre kjøleeffekten mindre følsom for over/undertrykk i kabinettet. dvs. hvis køleren kun hadde blåst ut av kabinettet, ville midre luft passert kjøleribbeoverflaten ved undertrykk, og dermed gitt dårligere kjøleeffekt. Endret 17. mars 2007 av Dummie Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 hehe, been there done that.har du mange vifter ellers i pcn? noe jeg ikke sjønner helt med kjøleren er de hullene på selve kjøleren rett før utblåsen, blir det ikke mere effektivt å blåse varmen rett ut eller og ikke ut i kabbinertte igjen? eneste jeg tenker på er at det skapes litt undertrykk som suger litt kald luft inn og kjøler litt ekstra 8157587[/snapback] nei har bare en ac ryan 92mm vifta som blåser noe j****** DÅRLIG,+ en cnps9700led cpuvifte som blåser noe j****** BRA, men det med core å mem: core står nå på 653 å mem på 1049...alt over gav artifacts til h***** men tempen overraska meg: 56 idle å 68load(etter noen timer med fear) Lenke til kommentar
Megern Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Du tjener som regel mest med å klokke core Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå