QBab Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Noen som vet om et nettsted der man kan lage en brukerkonto å skrive inn ting man skal gjøre i tiden frem over? Hadde vert greit med ei sånn side, så kunne jeg skreve opp hjemmelekser og diverse annet for så å sette den som startside. Slik at jeg fikk en påminnelse hver gang jeg stakk innom nettet Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Google Calendar vil nok funke fint. RED: Eller så kan du laste ned Rainlendar, så får du det på skrivebordet ditt, men da blir det bare lagret lokalt. Endret 14. mars 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hmm, det hadde vært kjekt ja. Jeg prøver å bruke kalenderen i classfronter så aktivt som mulig, men det er jo bare for ting som anngår skolen. Dessuten skriver jeg aldri inn leksene mine eller noe sånt der. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Høres ut som at backpack er noe for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå