tørrfisk Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Er det noen som kjenner til noe program som fungerer med norsk OCR? Alle OCR-løsningene jeg har prøvd hittil har vært patetiske og fulle av stavefeil. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har ganske god erfaring med http://www.nuance.com/omnipage/ Vet ikke om de har ordbok funksjon, men kan "trenes" opp til å tolke det du vil... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Readiris 10 fungerte utmerket, anbefales. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Optical Character Recognition viss jeg ikke husker feil. Man scanner dokumenter slik at de blir gjenkjent som skrift og man kan behandle dem i tekstbehandlingsprogram. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 åja Jeg bruker selv det som er med office pakka, og er godt fornøyd med det. Bruker office 2003 pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå