Gå til innhold

Transcode 360 eller Tversity?

Flusher

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har brukt Transcode 360 i ca 6 måneder, og er forsåvidt godt fornøyd. Men det har skjedd noe merkelig etter at jeg kjøpte meg en ny maskin. Den nye maskinen har 2gb ram og coreduo prosessor, så det er mye mer kraft enn min gamle amd xp 2400 og 768 ram. Men nå opplever jeg at midt inne i en film (xvid), hopper den plutselig tilbake 1 min eller 2. Dette kan skje flere ganger i en film / serie...ganske irriterende.

Jeg la i går inn en nyere versjon av Mencoder, det kom seg litt, nå hopper den bare 10 sekund tilbake..men før hadde jeg ikke problem med dette. Har avinstallert og lagt inn Transcode flere ganger.

Så jeg lurte på å prøve ut Tversity...er det noen som mener Transcode 360 er bedre, eller er Tversity best?

Pros and cons please? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv brukt Transcode i snart ett år, og kjenner ikke igjen problemet du beskriver. Skal jeg velge mellom Transcode og Tversity, så hadde jeg helt klart valgt Transcode. Syntes Tversity var rotete og ga generelt dårligere kvalitet.

Et annet alternativ til Transcode (under den forutsetning at du har XP MCE, som du sannsynligvis har siden du bruker Transcode) er VLC360. Litt tregt og ingen spolefunksjon, men det er nå et alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...