LadyKatie Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Har nå begynt på et prosjekt der hvor vi skal ha en forside, og jeg har funnet ut hva det skal hete; Eat N' Go, men så mangler jeg bilde til å ha på forsiden. Kan noen av dere der ute hjelpe meg med å lage en proff logo? Skal helst være ferdig i dag! Endret 14. mars 2007 av LadyKatie Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Har nå begynt på et prosjekt der hvor vi skal ha en forside, og jeg har funnet ut hva det skal hete; Eat N' Go, men så mangler jeg bilde til å ha på forsiden. Kan noen av dere der ute hjelpe meg med å lage en proff logo? Skal helst være ferdig i dag! 8152499[/snapback] Ikke det at jeg er så pro eller noe men; edit; oi, var kansje litt sein Endret 15. mars 2007 av Joney Lenke til kommentar
............... Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 jeg har ikke noe forslag. Men den over var bare fææl, no offence. Prøv og lag noe selv? kan være utrolig morsomt just keep it simple Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Nytt bilde kilde for bilde av blyanten: http://www.berkley7.freeserve.co.uk/clipart/Pencil.jpg Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg kan kanskje stille opp, men mot betaling.. Proff logo=koster spenn Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg kan kanskje stille opp, men mot betaling.. Proff logo=koster spenn 8163840[/snapback] puh, da får det være det samme. Gidder ikke å betale for en logo som egentlig ikke teller spesielt mye! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ikke for å være slem, Joney, men logoer er virkelig ikke din sterke side. Han ba om en LOGO, du har lagt et ... bilde med tekst. Jeg siterer Wikipedia: "Logo er en grafisk figur som kjennetegner en fysisk eller juridisk person så som en bedrift/organisasjon, eller en vare/tjeneste". Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ikke for å være slem, Joney, men logoer er virkelig ikke din sterke side.Han ba om en LOGO, du har lagt et ... bilde med tekst. Jeg siterer Wikipedia: "Logo er en grafisk figur som kjennetegner en fysisk eller juridisk person så som en bedrift/organisasjon, eller en vare/tjeneste". 8163931[/snapback] sorry da, du får legge ut en logo du da... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg prøvde da ihvertfal... Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Klaska sammen et utkast som kan passe i a4 format. Som sagt, er kun et utkast. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 sorry da, du får legge ut en logo du da... 8163976[/snapback] Hva har jeg med saken å gjøre? Jeg sa aldri at jeg var bedre enn deg, jeg bare sa hva jeg ærlig mente om det du postet. Hvis du ikke tåler kritikk uten å bli sur/snurt/fornærmet eller hva du nå ble, så ikke legg ut bilder neste gang. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kanskje greit å vite mere enn at det bare skal være en logo. Hva inneholder det, hva skal prosjektet være om. Man får ikke ordentlig bra resultat så lenge man ikke vet hva det skal høre til. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg vil vel tippe det har noe med hurtigmat å gjøre egentlig pga. navnet? Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Det stemmer, men nå er det for sent så ikke gidd å lag noen nye Lenke til kommentar
Joney Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 sorry da, du får legge ut en logo du da... 8163976[/snapback] Hva har jeg med saken å gjøre? Jeg sa aldri at jeg var bedre enn deg, jeg bare sa hva jeg ærlig mente om det du postet. Hvis du ikke tåler kritikk uten å bli sur/snurt/fornærmet eller hva du nå ble, så ikke legg ut bilder neste gang. 8165005[/snapback] Nå står det faktisk bilde i selve teksten som trådstarter har skrevet da. End of line Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Nå står det faktisk bilde i selve teksten som trådstarter har skrevet da. End of line 8174069[/snapback] Haha, ingen "end of line" her! Les første posten en gang til, du, så kanskje du legger merke til dette: Kan noen av dere der ute hjelpe meg med å lage en proff logo? Du kan jo også ta en titt på tittelen på denne tråden. Ringer det noen bjeller? Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Med en logo mente jeg selvsagt at man kan se hva det er i den og at navnet står i den, så bare slutt å krangle om uvesentlige ting! Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Med en logo mente jeg selvsagt at man kan se hva det er i den og at navnet står i den, så bare slutt å krangle om uvesentlige ting! 8175844[/snapback] Sjekk ordbok, logo og banner skal ikke blandes sammen! Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Med en logo mente jeg selvsagt at man kan se hva det er i den og at navnet står i den, så bare slutt å krangle om uvesentlige ting! 8175844[/snapback] Sjekk ordbok, logo og banner skal ikke blandes sammen! 8189202[/snapback] Drit i det da. Det er ikke så farlig med den "banneren". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå