Reeve Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Som sikkert mange vet, så har Stargate SG-1 sluttet å bli produsert. Dessverre har også de Idiotene av noen folk som jobber i SciFi channel sikret at ingen andre TV selskaper i USA kan fortsette med serien. For det første forstår jeg ikke helt poenget med dette. Dette bare ødelegger de fleste sjangser for å få serien til å bli produsert igjen! BBC er en engelsk kanal, dvs. de kan i teorien få startet serien igjen, ved å bestille nye episoder/sesonger! Derfor vil jeg be alle her som liker Stargate SG-1 til å ta initiativet til å kontakte BBC og si at du vil ha Stargate SG-1 tilbake! Du kan kontakte dem på mange forskjellige måter, via. E-mail, post eller ringe dem. Jeg fant denne tråden på et stargate forum, hvor det står hvordan du kan kontakte dem og hvordan du skal gå frem! Ikke tenk at du ikke har noe å si!, for du KAN påvirke dem! Hvis vi får sendt inn nok brev, er det en stor mulighet for at de vil starte opp serien igjen! BBC har allerede begynt å vise interresse for serien igjen! 1 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har det seg ikke sånn at de faktisk produserer en ny stargate spinnoff serie nå eller noe sånt? mener og ha lest om det ett sted :> Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Dette kan kanskje betraktes som å kaste stein i glasshus, men Stargate burde ha sluttet for en god stund siden. De to siste sesongene har bare gjort døden mer smertefull. Da Goa'Uldene ble effektivt beseiret mistet serien en stor del av sin gnist. Selvfølgelig er det trist at SG-1 ikke kommer tilbake som serie lengre, men jeg kommer heller ikke til å savne den så mye i og med at det sansynligvis blir en verdig slutt på Ori historien i form av en film(eller flere). Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Synes selv de 7 første sesongene var høydepunktet. Sesong 8-10 er ok, men i løpet av de to siste synes jeg det dabbet av. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ettersom RDA bestemte seg for å forlate serien. Er ikke det samme uten ham. Har for tiden mer håp for Atlantis, og den evt. 3dje Stargate-serien som det er snakk om, uten at jeg har hørt noe om hva den egentlig skal dreie seg om. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 ja syns det ori saken var mye svakere enn Goa'Uld og replicator historiene. men det er jo like mye samspillet mellom skuespillerne som gjør at ser på. og syns teamet funker bra selv uten jack(ikke like bra men bedre enn alt annet på tv). og jeg kommer til å savne og ikke ha nye serier å glede meg til. og ikke få henge sammen med karakterne lenger. Lenke til kommentar
patham Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Jeg har i løpet av de to siste ukene sett sesong 1 til 10 på nytt igjen. Sesong 1-7 var bra bygde seg opp bra. Sesong 8 var jo grei. Storyen i sesong 9-10 har bært et preg av uferdig storyline og for få episoder som dro Ori storyen framover. Det har vært for mange enkel episoder som ikke har fyllt ut de EKSTREMT mange manglene i sesongene. Kan vise til SG tråden hva jeg mener om sesong avsluttningen. Nei skribetene ødela SG1 . Ori historen kunne vært så mye bedre. Sesong 9 og 10 kunne jeg vært utenom slik de ble nå. De fortjener ikke min støtte til å forsette å ødelegge serien så jeg kommer til å bry meg niks null nada om hva framtiden bringer for videre sesonger av SG1. Nok skade er gjort og det hullet jeg sitter igjen med etter sesong 9 og 10 vil forbli. Jeg klager ikke på noe annet en historen resten er som det NESTEN var Endret 14. mars 2007 av disabled Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Vel slutten på sesong 10 (de 10 siste episodene) var litt bah, men ser masn på hele bildet, så er det bedre med minst en ny sesong av SG-1, hvor de kan avslutte serien på en GOD måte. Vi kan få hele konklusjonen med Ori'ene, hva som skjer videre med Asgardene Om alle asgardene døde, eller om det fortsatt er noen som lever osv. osv. Pluss selv om RDA ikke er med, så er det jo blandt de beste SciFi seriene, og Atlantis vil ikek bli dert samme uten SG-1 på siden. 1 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Er liten vist å klage.. for det første driter de i klager fra land hvor SG-1 ikke sendes på TV.. for det andre så kommer det 2-3 filmer (først sa de 3 så sa de 2 og så sa de 3 .. og nbå er jeg ikke sikker lengre) og det kommer en ny serie.. hvor det er GODT mulig at noen av SG-1 folka dukker opp som faste kiser Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Ny serie? som enda en spin-Off fra Atlantis? Vet om DVDene som skal komme 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Ny serie? som enda en spin-Off fra Atlantis? 8160008[/snapback] Om det er en spinnoff fra Atlantis eller SG-1 er uvist, det eneste man vet i dag er vel bare at en 3. serie er under planlegging. Den vil nok TIDLIGST komme en gang 2008. Så selv om mister SG-1 så får vi (sansynligvis) en ny serie å følge med på. Endret 15. mars 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Høres bra ut Jeg kan forresten leve med at SG-1 har gitt seg, men syntes at den sesongavslutningen var alt for åpen Vet det skal komme misnt en film somk skal avgjøre det med Ori, pluss enda en film, der Teal'c og Vala er onde, pga. en endring i "timeline" blir spennende Lurer på hva den Spin-Offen skal handle om De som vil kan godt poste litt info her om den, om det finnes noe 1 Lenke til kommentar
patham Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Fant noe nytt om Sanctuary daHER Du kan se noen klipp og det er også snakk om hvordan det kommer til å blir. Det skal vist komme et onlinespill som bruker nøyaktig de samme stedene som i serien. Så gleder meg til mai nå. Har store forventninger til denne serien Liten teaser da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå