Gå til innhold

G5 vs MX518 (Esreality)

Anbefalte innlegg

Må si artikkelen fra esreality fikk meg til å lure. Har G5 men har brukt MX518 lenge før og var strålende fornøyd. Men er det så stor forskjell som artikkelen tilsier ? MX518 scorer jo over dobbelt så mye som G5 på alle områder omtrent.

Har dette noe praktisk betydning egentlig ? Mente da jeg gikk over til G5 at det var en mye bedre mus men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken artikkel er det du snakker om? En link ville vært veldig velkomment. :)

8155544[/snapback]

ESReality MouseScore 2007

MouseScore 2007 Results Updated

Må si artikkelen fra esreality fikk meg til å lure. Har G5 men har brukt MX518 lenge før og var strålende fornøyd. Men er det så stor forskjell som artikkelen tilsier ? MX518 scorer jo over dobbelt så mye som G5 på alle områder omtrent.

Med mindre du kjører med veldig lav følsomhet (les: low sens), så er G5 god nok. Men MX518-trackinga er bedre. Hvis du er fornøy med G5en, så er jo alt fint :p.

Har dette noe praktisk betydning egentlig ? Mente da jeg gikk over til G5 at det var en mye bedre mus men.

Om det har noen praktisk betydning kommer an på musfølsomheten din. Det var sikkert en placebo-effekt at du syntes at G5en fungerer bedre.

Endret av xNINJA
Lenke til kommentar

Jeg er en lowsens spiller så du mener MX518 er ett bedre valg. Jeg merker faktisk at G5 på en måte skipper litt faktisk ved veldig sakte bevegelser, men vet ikke om det har noe med at hjørnene er skitten eller ikke :p

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...