LinnKatrine Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg og typen har planlagt Tallinntur i sommer. Er det noen her som har vært der? Hva anbefaler dere av hoteller og spisesteder? har aldri vært i Tallinn før, så gleder meg Og er det billig med shopping der ? øl? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har vært der et par ganger, men det er et par år siden sist. Bodde på Mihkli Hotel, som ligger ca 10 min spasertur fra gamlebyen. Ok hotell, billig, god mat i resturanten. Litt mye trafikk utenfor, men ellers stille og rolig. Men kikk her for en god oversikt over aktuelle hoteller. Av resutranter bør dere absolutt få med dere Argentiina. Herlige biffer der. Ellers, så ligger det mye ok resturanter i gamlebyen. Le Chateau er også et bra valg. Mange puber og velge i. Prismessig, så er det vel omtrent halv pris på øl i forhold til Norge, kanskje enda billigere også. Et annet tips, er å kjøpe krystall. Billig. Kjøpte selv 6 whiskeyglass av rein krystall for ca 600 norske kr. Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå