Monkeyboy Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har bestilt to ganger fra modnet, en komponentkabel og senere en komponent switch. Begge ganger fikk jeg sakene i posten dagen etter bestilling. Mitt intrykk er veldig positivt. Derimot er mitt inntrykk av posten ikke så positivt, ta kontakt med dem først. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Vel, Stefan Hilt har jo ingenting med denne saken her å gjøre. 8159315[/snapback] Nei, det har jeg ikke sagt. Men firmaer som opererer uten navn på de som driver firmaet eller kontaktadresse utstråler ikke akkurat tillit. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Ingen oppdateringer i denne saken enda. Venter på e-post/telefon. Har både navn og adresse på personen som driver siden, så er ikke så veldig urolig med tanke på et besøk. Mistenker også at dette er en geskjeft som drives på kveldstid, så jeg gir ham noen timer til. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Jeg bestillte en PS2 med innebygd chip og den kom i posten 2 dager etter bestilling. Jeg har ringt dit kanskje 5-6 ganger og han har alltid tatt telefonen. Kanskje verdt å nevne at jeg alltid har ringt mellom 09:00 og 10:00. Og til alle dere e-thugs, spar oss. Dere vet like godt som alle andre at ingen av dere kommer til å dra til Kristiansand for å evt. "banke opp" en kar som har modda maskina di. Endret 15. mars 2007 av Shifty Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ingen oppdateringer i denne saken enda. Venter på e-post/telefon. Har både navn og adresse på personen som driver siden, så er ikke så veldig urolig med tanke på et besøk. Mistenker også at dette er en geskjeft som drives på kveldstid, så jeg gir ham noen timer til. 8160263[/snapback] Da er det sikkert som Esssspen nevner, at han fyren har henta 9 pakker og den 10ende pakken ligger igjen. Har selv bestilt nyt kabinett til 360ien min og den kom til meg godt pakket inn og ikke særlig lang tid, ganske fornøyd Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Ringte Modnet nå, og han tok faktisk telefonen. Han sa at det hadde vært en misforståelse på Posten. De hadde skannet ut pakken og gitt ham feil, men nå hadde han fått den. Han ventet på et nytt parti Cyclowiz, og jeg får sannsynligvis Wii'en tilbake neste uke. Litt kjipt siden jeg reiser på jobb på søndag, men da er den garantert tilbake når jeg kommer hjem igjen. Hvis ikke, så er dette garantert en scam. Men jeg velger å tro ham når han sier han har fått den og skal utføre arbeidet. Så, om 2 uker skal jeg skrive en post i denne tråden hvordan det har gått. Håper selvfølgelig det går bra. Vil bare gi en kommentar angående e-thugs: Jeg nevnte balltre i første posten, men det var bare ment som et lite humoristisk innslag i en litt kjip situasjon. Det er klart at hadde jeg tatt turen til Kristiansand, så hadde jeg ikke begynt med å buste kneskåler. Først og fremst må man prøve å få ordnet det ved å snakke med vedkommende. Problemet er i denne situasjonen at du som kjøper er ganske maktesløs. Politianmelde?! Hvilken hensikt ville det hatt? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 tror nok du blir gledelig overrasket om 2 uker jeg Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg håper på det Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Litt sent ute her kanskje, men: kjøpte ferdig moddet x-box, noen kabler og litt utstyr til x-box 360 fra modnet. Aldri vært noe problem, så virker som en seriøs bedrift etter min erfaring. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Sendte ny e-post til ModNet i går og etterlyste Wii'en, og fikk til svar at Cyclo-Wiz var forsinket fra fabrikk pga oppdateringer. Wiikey får han inn mandag eller tirsdag. Han skulle sende sporingsnr når den var klar. Håper den er hos meg innen fredag, da forlater jeg den skitne båten jeg er på akkurat nå. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Nå har jeg fått e-post med sporingsnummer, venter at Wii'en lander på postkontoret i morgen. Saken har ordnet seg, og jeg fikk litt rabatt fordi det har tatt så lang tid. Så jeg må konkludere med at ModNet er en seriøs bedrift, og tross det som har skjedd vil jeg anbefale dem. Lenke til kommentar
Strands Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Litt sent ute her kanskje, men: kjøpte ferdig moddet x-box, noen kabler og litt utstyr til x-box 360 fra modnet. Aldri vært noe problem, så virker som en seriøs bedrift etter min erfaring. 8166613[/snapback] Virker backups perfekt ? Hørte noe om at man måtte ha samsung brenner hvis kopier skulle virke på samsung 360 drev osv ? Eller er dette bare tull og det virker uansett hva slags type dual layer brenner man bruker ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå