Gå til innhold

Erfaringer med Modnet.no og modifisering

Anbefalte innlegg

Har sendt Wii'en til ModNet, og nå begynner det å skurre litt på linja.

Sendte Wii'en 06.03 som ble ifølge sporing utlevert til Modnet 08.03. Sendte en e-post til dem 12.03 og spurte om de kunne gi et anslag på når jeg får den i retur fordi jeg reiser på jobb på søndag. I dag fikk jeg svar at de kunne ikke se å ha mottatt en pakke fra meg, men det var sikkert bare Posten som hadde rota litt. Har prøvd å ringe dem i dag, uten at de tar telefonen.

Kanskje jeg burde gjort litt mer research i forkant, men ser støtt ModNet nevnt på forumet her, og tar dem for å være en seriøs side.

Er det noen som har fått utført modifisering av dem før? Har begynt å polere balltreet, i tilfelle det trengs, men hadde helst sett at dette løste seg problemfritt, og at jeg fikk Wii'en i retur, ferdig modifisert.

Andre som har positive/negative erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjølv sendt 2stk 360'ar til spillchip.com - sendte de måndag 12 mars.

Er EssspeN her inne på forumet som styrar den sjappa. Han moddar Wii, 360, ps2 ++.

Virkar som ein seriøs kar. Men det gjenstår jo å sjå kva som kjem heim igjen :)

Forøvrig, er ein roadtrip til oslo for å break some balls ikkje noko meg i mot -- om eg skulle få to murstein igjen i posten ;)

Hehe, ein må få lov å tulle litt ;)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Sendte Wii'en 06.03 som ble ifølge sporing utlevert til Modnet 08.03. Sendte en e-post til dem 12.03 og spurte om de kunne gi et anslag på når jeg får den i retur fordi jeg reiser på jobb på søndag.
Går ut ifrå at det han meiner her er at han har eit sporingsnr, og har sjekka på posten.no at modnet har henta pakken.

Skal forøvrig seiast at spillchip.com v/ Espen har vært lynrask tilbake på alle mailane mine.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Jo, har sporingsnr., og der står det at pakken er utlevert. Mottok nettopp ny mail fra Modnet der han påstår at han ikke har mottatt noen pakke, og at Posten sikkert har gjort en feil. Skjønner ikke hvordan det skal gå an, iom at pakken ble sendt til en postboks. Jeg skrev tilbake at jeg gjør regning med å høre fra ham på telefon i morgen, hvis ikke blir jeg skikkelig forbanna (skrev ikke det i mailen, da) og tar meg en tur til Kristiansand for å gjøre opp.

Som jeg spurte i første post, noen som har erfaringer med Modnet?

Edit: Han svarte forresten at han skulle snakke med Posten i morgen, og derfor gir jeg ham frist til i morgen ettermiddag. Jeg synes det hele høres veldig usannsynlig ut.

Endret av WonderStivi
Lenke til kommentar

seriøst, er du en liten drittunge som skal få modet en Wii eller er du en PRO

torpedo? Ser at ordet balltre nevnes allerede i første post :D

Hvis du har vært så tøff som du gir uttrykk for har du modet Wiien selv som skikkelige mannfolk gjør :p

(eller det å legge fram sin sak på en saklig måte medfører at flere tar deg seriøst :hmm: )

Endret av ronndi
Lenke til kommentar

Balltreet var ment som en liten spøk, men det skjønte du kanskje ikke. Men det er ingen tvil om at jeg tar en tur til Kristiansand hvis jeg ikke har fått en skikkelig forklaring på hvor pakken jeg sendte har blitt av innen i morgen ettermiddag.

Vold er selvfølgelig siste utvei, men jeg har ingen problemer med å konfrontere ham.

Hva faen har lodding med manndom å gjøre? Noen interesserer seg for elektronikk, andre gjør det ikke.

Poenget er at jeg har sendt en pakke til Modnet og har sporingsnummer på den. Ifølge postens sporing er denne pakken utlevert, mens mottaker påstår at den ikke er mottatt. Er det noen som burde oppføre seg, så er det nemlig den som leverer en tjeneste: Modnet.

Edit: Sånn utenom det som er sagt så foreslår jeg at du, ronndi, holder kjeft til du har noe konstruktivt å bidra med. Jeg har spurt om noe konkret i 2 poster nå, og du har ikke kunnet svare på noe av det.

Endret av WonderStivi
Lenke til kommentar
Hvis du har sendt pakken med sporing, og posten har registrert at den er utlvevert. Da er den utlevert! De scanner ut pakken fra postkontoret når pakken blir hentet. Sikkert bare modnet som surrer, og ikke finner maskinen på lageret sitt..?

8155587[/snapback]

Det er det som er skremmende, at pakken er registrert utlevert, men ikke mottatt hos Modnet. I og med at pakken sendes til en postboks skal det godt gjøres å gi den feil ut.

Er veldig glad for at jeg har kvittering fra Posten med avsender, mottaker og sporingsnummer, så skulle dette skli enda mer ut så har jeg i det minste en back-up der.

Får se hva han svarer i morgen.

Endret av WonderStivi
Lenke til kommentar

Hei,

Du trenger ikke bekymre deg, Modnet er seriøs.

Grunnen til at den kan være "utlevert" men han ikke har fått den er følgende:

Han får jo en del pakker og har sikkert hatt med seg mange hente nummer.

De skanner da ut foreks 10 pakker, men han får bare 9 av de (fordi de roter på posten)

Så feilen blir egentlig ikke oppdaget før kunden klager.

Pakka ligger helt sikkert på postkontoret men pga av en feil er den utskannet.

You c ?

Lenke til kommentar

Hehe, helst ikkje.

Kom heim ifrå jobb idag, klar som eit egg for å laste ned Turtles. Til min store skuffelse var xboxen på vei til deg. Så eg ser helst at du berre do yer thang -- og sender den min veg igjen ;)

Berre håpar du skjønte at det var ei spøk, ahem. ;) Er ikkje alltid like lett å få slek fram her på forum veit du ;)

Lenke til kommentar

Det er jo ikke en særlig betryggende side å bestille fra, ettersom det ikke er oppført noen tilholdsadresse for firmaet, heller ikke noe navn på de som driver firmaet. Det er faresignal i min bok i hvert fall, etter mye bråk med en viss bergenser for mange år siden.

Firmaet er registrert i Brønnøysundregisteret, dog:

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=986249427

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...