PTRN Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Jeg har et Matrox Millenium G200 AGP skjermkort som jeg lurer på....?.... Hvil ytelsen bli bedre vis jeg kjøper ny CPU(har PII 333Mhz =()f.eks. en amd athlon xp +1600 og nytt HK? Lenke til kommentar
Cooler Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Med det systemet du har er det enda bedre for deg og kjøpe deg ett nytt grafikkort , ja for det er dumt og kjøpe nytt hovedkort og ny cpu og putte på ett Matrox g200, da vil Matroxen bli en ENORM flaskehals og du vil aldri kunne få utnyttet cpukraften. Så enten burde du kun kjøpe ett nytt grafikkort alla GeForce 2 MX 400 ,eller så burde du kjøpe både nytt hovedkort, cpu og grafikkort. men hadde jeg vært deg hadde jeg spart litt penger og kun kjøpte meg ett nytt GeForce 2 MX 400 kort. Du finner dem billig på http://www.qxl.no/ Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Det beste etter min mening er at du oppgraderer hovedkortet og CPU. Du har et gammelt system med 66MHz fsb. F.eks en Athlon med 266Mhz fsb og ny RAM vil bli en veldig forskjell. Spesiellt hvis du OGSÅ bruker en nyere harddisk med 7200rpm. Du har vel 8MB RAM på skjermkortet ditt? Dette sinker ikke systemet ved vanlig bruk. Prøvde et ATI kort med 8MB RAM tidligere. Kjørte med 1024X768 16bit oppløsning i Need For Speed uten problemer [ Denne Melding var redigert av: Xizor på 2001-12-23 10:01 ] Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 23. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2001 Skjermkortet har faktisk 16MB SGRAM. Det er oppgradert. Det koster over 1000 spenn enda Jeg kjøper nik nytt ja.... Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Har noe jeg kan selge deg :smile: Hovedkort, CPU, m.m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå