DannyVice Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 I'm hearing that Young Buck and The Game have officially deaded their rap beef and we'll see it manifest itself in a new track. From what I understand, 50 Cent has given his "blessing.". Kilde: AllHipHop Youtube-Intervju: Lloyd Banks ble vist tilbudt å være med på låta, men sa nei. Rumors are circulating that Lloyd Banks has been asked to be on the upcoming Young Buck & Game track. Sources say that Lloyd Banks has turned down the offer to work with either emcee on the track. Supposively Game asked Buck to contact Banks about the track and asked if he would lay down vocals for the record. Also its heard that Banks is upset with label mate Young Buck working with nemesis The Game. Alle er jo klar over at The Game respekterer Young Buck mer enn resten av G-Unit. Young Buck og The Game sto vist nærmest, pga Yayo, Lloyd og 50 var barndomsvenner. Det er bra det kan hende at denne beefen blir virkelig squashed snart, selvom det er overraskende fra Bucks side. Meninger, synspunkter? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ja, detta blir dritfett. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Poste i hip hop-tråden? Ellers må jeg si at jeg ikke kunne brydd meg mindre om de lager en låt sammen eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå