Junk Inbox Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Har sett i mange web shopper men ingen i Norge ser ut til å ha den typen som har RPM sensor, slik at jeg får nytte av alarmen i programmet PC Alert som fulgte med Microstar KT333 Hovedkortet mitt. Fant noen på overclock.co.uk men jeg har lite lyst til å bestille fra england. Jeg har 7 vifter (tror jeg, med cpu, chipset, og skjemkort) i mitt Chieftec Dragon Maxi kab og det bråker så det overdøver en støvsuger;-) Noen som vet om en termostatstyrt reostat eller noe som senker turtallet på viftene etter behov ?? Og er det noen vifter som er kjent for å være dei stilleste ? Vannkjøling kommer ikke på tale... Lenke til kommentar
shebban Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Thermaltake vifte, 80mm Selger slike på microplex og dei justerer hastigheten automatisk etter temp i kabbinettet. Koster ikke en formue heller:) Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Så vidt jeg vet har de nye papst-viftene rpm-avlesning. Og på den billige siden tror jeg også biltema-viftene til 60 spenn har det. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Titan viftene hos Microplex er det rpm teller på(må 3 kabler fra vifta?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå