Gå til innhold

Nokia e65 eller n73?

Anbefalte innlegg

Har en stung gått og drømmt om en symbian telefon :thumbup: , og har funnet ut at en av disse ville passe meg utmerket!

Har også funnet ut at de er litt forskjelige når det går på kamera (mpix på n73) og at e65 har wlan, som er en nyttig ting (har wlan hjemme og på arbeid) Er det noen andre efaringer og forskjeler som vil være store nok til og velge den ene framfor den andre? :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ønsker du å spare telefonutgifter ved å surfe på WLAN i steden for GPRS/EDGE/UMTS så bør du gå får E65. Har selv WLAN på min mobil (N80) og har redusert mobilregningen min pga dette.

8152138[/snapback]

jeg ser helt et klart et poeng med wlan, men siden jeg ikke har lært meg og bruke wap, e-mail o.l på mobilen pga. prisen som jeg må bet, og telefonen som jeg har nå, så nå må jeg da lære meg det oxo :yes:

E da andre vesentlig ting som e forskelig, har ikke brukt symbian før, har nå en samsung d600e. Og den har helt klart sine begrensingnger ang programmer og avansert bruk. Men utenom det så er det en super telefon....

Lenke til kommentar

Du kan lese test av begge her på Amobil. Du kan også finne tester en rekke andre steder, som f.eks på www.mobilen.no

E65 har WLAN, og er rask til å være Symbianmobil. Den mangler radio, og kameraet har ikke autofokus.

N73 er noe treg. Den har radio. Kameraet er meget bra. Siden den har vært på markedet ca et halvt år, begynner vel prisen å gå ned på den.

Lenke til kommentar

Hei, kjøpte en n73me i dag, gjorde et fantastisk førsteinntrykk. Er meget fornøyd. Liker denne mye bedre enn min n80. Fantastisk skjerm, god joystick, virker raskere enn min n80! Eneste minus er at tastene er litt vel små. Ellers får den full score fra meg :)

Lenke til kommentar
Hei, kjøpte en n73me i dag, gjorde et fantastisk førsteinntrykk. Er meget fornøyd. Liker denne mye bedre enn min n80. Fantastisk skjerm, god joystick, virker raskere enn min n80! Eneste minus er at tastene er litt vel små. Ellers får den full score fra meg :)

8174489[/snapback]

Gratiis med ny mobil! At batteritiden er klart bedre enn på N80, skader vel heller ikke.

Men du må klare deg uten WLAN, da.

Lenke til kommentar

8174489[/snapback]

Gratiis med ny mobil! At batteritiden er klart bedre enn på N80, skader vel heller ikke.

Men du må klare deg uten WLAN, da.

8174544[/snapback]

Hehe, ja batteriet er av en helt annen kaliber enn på n80.

Er så fornøyd med n73 at jeg har helt glemt savnet av wlan.

Vil oxo skryte av lyden på n73me, den er helt rå. Den har en høyttaler i hver ende topp-bunn, og kan spille skikkelig høyt (oxo i stereo).

Lenke til kommentar
Bare jeg som synes joysticken på N73 er horribel? :dontgetit: Var innom Elkjøp for noen uker siden, og hadde store "problemer" med å navigere meg rundt - og nei, det var ikke en dummy :ph34r:

8192202[/snapback]

Nå har jeg hatt en SE K750i leeenge, samt en n80. Sammenliknet med joystickene på de to er n73 en drøm.

Jeg ble oxo litt usikker på n73 etter såvidt å ha trykkt litt i butikk først, men er veldig forøyd med kjøpet nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...