lobster Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg leter etter ett lim som er strømledende. Hva skal jeg spørre etter i butikken? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) hva med å faktisk spørre i butikken etter lim som leder strøm? tviler på at det finnes men... hva skal du bruke det til? Kanskje det finnes noen bedre alternativer til det Endret 14. mars 2007 av aklla Lenke til kommentar
lobster Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Jeg har kjøpt ett eksternt USB keypad tastatur. Prosjektet jeg driver med krever at jeg kobler brytere til en PC. (for bruk i Flash). Jeg hadde håpet at printkortet i dette tastaturet var loddbart (grønn plate med loddepunkter). Dessverre er det en folie i stedet. Derfor leter jeg etter ett lim med ledeegenskaper slik at jeg kan lime på en kabel til ett av punktene.. Litt vanskelig å forklare dette her.. Det finnes jo ledende strømledende pasta, men har ikke sett noe lim.. Endret 14. mars 2007 av lobster Lenke til kommentar
Largie Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ikke akkurat lim, men noe som heter kontakt-pen: http://www.action-electronics.com/conductivepaint.htm Den "tegner" kontakt mellom punkter. Sjekk andre saker på sidene dems, så finner du sikkert ut av det. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det finnes noe som ein reparere bakrutetråder med. Mulig du kan sjekke på ein bil rekvisita. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Tusen tusen takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå