Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Er i sikkermodus, komm. ikke med overføringskabel

Anbefalte innlegg

Fikk blåskjerm en dag, og etter å ha valgt de forskjellige valgene ørten ganger, fikk jeg startet maskinen i sikkermodus. Kunne velge f. eks. "siste innstillinger som virket".

Etter dette vil ikke kameraet kommunisere med PC via overføringskabelen. Får heller ikke installert driveren på ny, som den anbefaler, pga. sikkermodus. Får en feilmelding om at det er Windows Installer som er tverkete. Minnekortet kommer ikke opp som eksternt lagringsmedie i min datamaskin. Grr. Jeg får lastet over bilder med kortleser, men det er ikke alltid jeg har det, som i dag :thumbdown:

Kan noen hjelpe meg? :innocent:

Endret av kattekwinnen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjører du Windows i sikkerhetsmodus?.

8151692[/snapback]

Ja, gjør visst det, er noe herk. Hvordan kan jeg avslutte sikkerhetsmodus?

Fant en troubleshootguide på en CD som fulgte med kameraet, en .bat-fil gjorde susen med driveren iallefall. Tror jeg. :)

Lenke til kommentar

Sikkerhetsmodus er noe du kun skal bruke dersom du har problemer og trenger å fjerne drivere/programmer eller noe lignende, det er ikke meningen at du skal bruke denne modusen til "vanlig". Somregel må du velge "Sikkerhetsmodus" i oppstartsmenyen (F8 før Windows laster), men det kanskje maskina di starter opp i den som standard :hmm: Prøv å restart, F8, velg "Vanlig oppstart" (eller hva det nå heter).

Edit: leif

Endret av Maelwedd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...