LeLiLa Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Vel, jeg mener at vi som legger inn tråder, svarer på tråder, de som i det hele tatt er på Diskusjon.no bør hjelpe til å gjøre Diskusjon.no bedre! Og siden jeg er emnestarter så skal jeg legge til en grunn Grunn: Når du skal legge til svar, så finnes det sånn greie som gjør at du må ha minst 16 bokstaver(Med mellomrom), men jeg mener at man må skrive litt mer! Sånn f.eks: Skriv minst 5 ord! Hvis dere skal legge inn svar, vær så snill og ikke spam skriv... Gi grunner og gi forklaringer! Ikke som detta Flere moderatorer. Eller Flere Kategorier. Legg til flere begrunnelser! Håper dere er til hjelp for Diskusjon.no! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Det finnes uendlige tråder om dette i https://www.diskusjon.no/index.php?c=285 , spesielt portal for diskusjon.no Bra tilltak, men mange som har prøvd før Selv mener jeg det burde vært mer community.¨¨ Ps. Er ikke 16 men 14 tegn Endret 14. mars 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Slike ting skal i denne kategorien. Surf litt rundt og se hva som ligger der fra før, så kan du starte en ny tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg