Sunhome Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hvilken font ville du brukt i en z-foldet brosjyre? Jeg vil at det skal være en elegant font uten seriffer som er lett på øyet og ser professionel ut. Men jeg glemmer alltid navnet på fontene, så jeg lurer på om du har noen gode forslag? Hvis du ikke kan hjelpe ser det ut som det blir Arial eller Arial Narrow. Er det et lurt valg? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Verdana eller Trebuchet MS kanskje? Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Takk for forslaget. Men jeg synes Verdana er for tykk og Trebuchet for fancy. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk for forslaget. Men jeg synes Verdana er for tykk og Trebuchet for fancy. 8151524[/snapback] Hvis du synes Trebuchet er for fancy, er vel ikke Tahoma et godt forslag heller? Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg synes Tahoma fungerte bedre en Trebuchet. Det er Tahoma som ligger best an nå. Det virker som du har bra peiling. Så hvis du har flere forslag kom gjerne med dem. Det gjelder også alle andre. Hvilken fontstørrelse anbefaler dere? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Calibri, Cambria, Comic Sans (til overskrifter isåfall, ikke hele teksten). Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Wow! Jeg synes Calibri var veldig flott. Er det noen eksperter som har noe å si i mot den? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Den er veldig fin. En annen font du kanskje kunne prøvd deg på er Helvetica Neue Roman. Den er ganske så fin Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Eller Tahoma Digger Calibri ja Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Vet ikke om det er aktuelt for deg, men er uansett nyttig lesning: http://www.bamag.com/email/0-XdgHFY84-emai...269TextType.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå