gummo Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Nå nærmer årets Amandusfestival seg med stormskritt, og nominasjonene er klare. Noen her som ble nominert? Diskuter rundt og om Amandusfestival på denne tråden. Selv får meg og vennen min vår første kortfilm vist på en kunstutstilling for eksperimentelle filmer. Vår nyeste kortfilm, derimot, var for lang for årets konkuranse. Vi har likevel fremdeles en mulighet. Vår 11 minutter lange stemningsfilm ligger godt an til å vinne årets Publikumspris, som hadde vært en genial start på en potensiell regissørfremtid. Hvis dere vil se filmen så ligger den her: Polkadots Og hvis dere har lyst å støtte filmen vår, som gjerne er litt anderledes enn resten, så vær vennlig og gi den en stemme. Endret 14. mars 2007 av gummo Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Vår film ble ikke nominert , jaja. Og vi glemte hele publikumsprisen også... veldig uvanlig film dere hadde lagd:) Men ganske underholdende, Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg stemte på "Hobby" ettersom det filmtekniske i seg selv gjør at filmen fortjener å vinne. Et par kompiser var nominert da vi gikk på vgs og deres film var også teknisk veldig bra, men manglet vel tilstrekkelig substans, noe som gjorde at den tapte mot en novellefilm fra østlandet, også det en bra film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå