Kaare_Jay Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei! Jeg og noen andre blant anent baba2 holder på med en oppgave om brenselceller for tiden. Er det noen som vet om brenselceller brukes i industrien i dag eller det fortsatt på forskningsstadiet? Og hvordan tror dere vi mennesker kommer til å bruke brenselsceller i fremtiden? Kaare_Jay Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg jobber også med det på skolen for tida Det er bare på forskningsstadiet, de har greid å lage det og få det til å fungere greit nok. Men det er altfor dyrt, katalysatoren og membranen er dyre og produksjonsutgiftene til produksjon av hydrogengass må reduseres med *husker ikke helt, men det var noe sånt* 90% Jeg tror ikke det kommer til å brukes, fordi man kommer til å få like mye energi som man bruker på å lage hydrogengassen, fordi produksjonsutgiftene når de lager brenselcellene blir for høy, fordi amerikanerne ikke vil. Det var vel et greit svar? hvis du lurer på noe mer trenger du bare å poste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå