Bøgge Bakken Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Har innstalert FreeBSD men så stopper det når jeg kommer til valg av X. Valge først kDE, men forfeilmelling med en gang athan ikke klarer å lese fra den (Noe i den duren). Har også prøvd Gnome men får akkuratt det samme. Noen som hvet hva som er galt? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Har ikke vært borti det der... har både gnome og kde på min freebsd maskin. De installerte jeg via ports *digger ports systemet til freebsd* Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Jeg foreslår at du slår opp i FreeBSD's handbook under kapittelet om X :smile: http://www.freebsd.org Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Dette er feilmelingen jeg fpr: Add a package tiff-3.5.7 aborted. error code 1 - Please cheek the debug screen for more info. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Denne kommer like etter Loading of dependt package tiff-3.5.7 failed. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Grei feilmelding det. Du mangler tiff (lesstiff?), enten ikke installert eller noe krøll har skjedd. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Er lastet ned og brent ut på Cd-r så det så han skulle ha funnet sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå