aeinstein Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Heisann Fins det gratis AV til vista? Hva funker med vista i det hele tatt? Så noen som Vista anbefalte selv etter litt klaging med en gul /!\ "utropstegntrekant" ved klokka mi. Men de koster peng... Noen tips? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Avast fungerer utmerket med Vista og Home Edition av Avast er gratis. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 AVG-funker også. Gratis det og ja. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Men trengs det? Er det så mange virus til Vista? Enda... :| Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ja det er vits. Nettopp nå sitter alle jævlene rundt om i verden og stikker hull på sikkerheten i Vista så godt de kan, så få inn antivir så fort som du kan. Bedre føre var... Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Klart det er vits. Jeg bruker avast og det fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Oki Da gjør vi så da:) Nå har jeg dobbeltkjerne som skal blodklokkes og ram som ikke vil bli brukt opp så da trengs litt virusprogram til å utnytte litt systemressurser Når jeg tenker meg litt om så er nok halvparten av XP-virusmakerne gått over til vista ja.... :\ duster... er nok ikke lenge til de finner en bakdør MS har oversett som lar dem spise seg ut fra bootsektoren.... kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå