trrunde Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 på maskinen min kjører jeg nod32 antivirus, på skolen jeg går forlanger de at jeg skal ha norman for å få lov til å koble den opp mot elevnettet, men jeg mener at nod32 er like bra om ikke bedre enn norman, hva mener dere? har dere noen eventuelle tester jeg kan vise til? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Linker her til en test IT-avisen gjorde, deriblant har de testet både NOD32, Norman, samt andre. Her fikk både Norman og NOD32 like bra karakter. Les også noen av brukererfaringene på NOD32! Endret 14. mars 2007 av Mompen Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 har allerede funnet den testen, men takk allikevel Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ville nok valgt NOD32 uten å tenke meg om. Norman i mine øyne virker usikker. Etter all den fuden gjennom tiden.. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Ville nok valgt NOD32 uten å tenke meg om. Norman i mine øyne virker usikker. Etter all den fuden gjennom tiden.. 8194896[/snapback] Kjører nod32, men skulle klart å overbevise læreren om at den er god nok Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Bare ta det ironisk: Jaja, bare få virus som sletter alle prøvene det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå