Someidiot Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Det fins mange rare lyder i verden... noen vakre, og noen helt grusomme... Hva synes DU er den fineste lyden av alle? Jeg stemmer for lyden når du sitter på et berg eller noe ved sjøen, og du hører havet mot steinene... beroligende. Eller om morgenen når det er helt stille ute, og alt du hører er fuglesang. Endret 14. mars 2007 av Someidiot Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Telletråd! Stenges! 8151483[/snapback] Du er ikke moderator, så slutt å late som om du er det. Latterligste jeg ser. Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Lyden av en penn som "klikkes" Eller den aller lyseste tonen på pianoet.. "pliiing" Endret 14. mars 2007 av SilentAngel Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg latet som jeg var moderator ja! Fordi en støgg moderator stengte tråden min som var helt lik som denne! Jævlig dårlige moderatorer! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg latet som jeg var moderator ja! Fordi en støgg moderator stengte tråden min som var helt lik som denne! Jævlig dårlige moderatorer! 8153382[/snapback] og det sier at du må leke moderator? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Nei, det sier at han må ødelegge andres tråder slik at de også tilslutt blir stengt. Tåpelig. Om tråden skal stenges eller ikke avgjør moderatorene, rapporter tråden og la det bli med det! Og i Off Topic seksjonen er de ikke så nøye med slike ting Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) En fulltreffer med en tennis racket. En dritrå lyd det der. Endret 14. mars 2007 av Emomilol Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Med mine AKG K 26 P så er "Everything in it's right place" av Radiohead, absolutt den mest behagelige lyden. For en herlig bass. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 når han fæle karen sier i 1.6 Humiliation etterfulgt av unstoppable og headshot så godlike! det hadde vært morro.. =) Lenke til kommentar
Hmm1 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Når jeg er ute på tur med min Tempo Corvette moped, det er mørkt og dårlig vær ute og jeg har kjørepause mens mopeden står og dunker på tomgang. Endret 14. mars 2007 av dahubro Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 For eksempel: • Det hule lille smellet som kommer akkurat i det du treffer fotballen på hel eller halv volley så perfekt at du vet at den går inn ...• ... og lyden av ballen som treffer nettet.• Barnelatter• Og den rolige pusten av en pen jente i armkroken Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Et ordentlig orgasmestønn! Hehe (). Liker godt motorlyder jeg, da gjerne en rekkesekser hvor pedalen blir trykt mot metallet. Go'lyd! Endret 15. mars 2007 av KristianG Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 En V8'r som fyrer opp med fullt turtall.... AAAH! Jeg kom. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 "tsssjh"-lyden, når du åpner en pils. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 håhå, fyfaen, en pils som åpnes er nesten uslåelig... Pusten av en jente i armkroken er også temmelig digg, samme er et ordentlig orgasmestønn.. mmm Må vel nesten slenge meg på lyden av en perfekt volley og nettsusen som kommer når ballen suser i nettaket og sklir nedover, gjerne i krysset! orgasmiskt samt en bil (gjerne porsche, Shelby GT, ferrari osv, helt sinsyk følelse!) uggh uggh, da går det for meg Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 flogiebookie da Favorittlyden min er et jentesukk av den gode typen. Om du ikke vet hva slags sukk det er har du gått glipp av noe fabelaktig. På en god andreplass er lyden av skog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg