Korka Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 hvor vil dere at GTA 4 skal finne sted, jeg kunne tenkt meg new york, hong kong eller byen min Kristiansund! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg bryr meg ikke så mye om hvor det finner sted egentlig. Men har et ønske. Ønsker at det skal være i nåtid, begynner å bli lei av gamle dager. Hvis det fortsetter i gammel stil - blir dette som en triologi som bare gies ut for penger - Noe jeg virkelig håper de ikke gjør. Vil virkelig kjøre dagens biler, (motor)sykler og båter/fly. Vil kjøre dagens mote. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Japan, england, frankrike, et eller annet sted i usa men ikke new york! håper også at spiller skjer i "nåtid" Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 I nåtid, kanskje over flere byer. Det som hadde vert morro, var om de lagde en ganske lik by som en i virkeligheten. Eller egentlig få allt over i virkeligheten Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 kan det ikke være i Italia, eller russland mafia faen det så fett. elsker mafia greier og filmer Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Vest-Europa, men London som start by. Da kan vi få oppleve den GTA atige rivieraen. Og London hvor man har mange gjenger. Europa bør få sjansen igjen, alle GTA (minus London, crap uansett) er satt i USA. Carsen city hadde og vært gøy Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Er som alle andre her veldig spent på dette. San Andreas var jo veldig artig ved at mna hadde et ganske stort landskap med tre store byer og alt det andre i mellom. Ser man på Saint Rows så er det litt mer "kjedelig" ved at det er en stor by og ikke noe annet variert landskap. Det å bare frese rundt på veiene i en rå bli i San Andreas er jo ganske så rått. Ser flere steder at spekulasjonene går på en japansk setting. Ved å gjøre det og faktisk legge inn med japanske stemmer vil nok spillet selge som hakka møkk der. I tillegg er alle i vesten kjent med "hong-kong action" og vi vil vel kaste oss over spillet vi også. Har noen salgstall for de andre GTA spillene i Japan vs "Vesten"? Dette handler tross alt om penger for Rockstar. Får de gode salgstall i både asia og europa/USA så er kan man jo vente seg flere ekspansjoner og episoder får vi håpe. På xboxlive funker det bra med nedlastbart innhold til spill. Får håpe de kjører på med episoder og ekspansjoner etterhvert. Rockstar kunne kanskje ha invitert til manus/oppdragskonkurranse der spilleren skulle komme med "manus" til oppdrag og missions som så blir laget og kan lastes ned? Da hadde ihvertfall Sony fått vann på mølla til Game 3.0 konseptet sitt der spillerne skal skape innhold. Gleder meg som en unge til dette spillet. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Hadde vært bra vis øyene hadde hatt minimal kontakt (England Frankrike) slik at man bare kunne svømme, evt. tunnel og fly over... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Flere byer. Ordentlige byer! F.eks. New York, Los Angeles, Chicago, San Fransisco, Miami. Kanskje til og med London, Paris, Moskva, Roma, Madrid... Nå mener jeg ikke at alle disse byene skal være med, men hadde vært kult om 3-4 av dem hadde vært med: New York, Los Angeles, Roma og London er nok min favorittkombinasjon Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Femten dager, åtte timer, 11 minutter og 42 sekunder til traileren kommer Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Mitt stalltips er at det foregår i 2-3 helt ulike byer som man 'reiser' i mellom 2-3 ganger i løpet av spillets gang. Med andre ord at ikke alt er linket sammen i samme digre map slik det har vært tidligere. Jeg vil tippe: London, en amerikansk storby (New York?) og Tokyo. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Mitt stalltips er at det foregår i 2-3 helt ulike byer som man 'reiser' i mellom 2-3 ganger i løpet av spillets gang. Med andre ord at ikke alt er linket sammen i samme digre map slik det har vært tidligere. Jeg vil tippe: London, en amerikansk storby (New York?) og Tokyo. 8152599[/snapback] Det tror ikke jeg. Det er bare ikke sånn GTA-serien er. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 det blir vel Asia sin tur nå Lenke til kommentar
royale Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 I en moderne by. Som feks. i GTA3. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 håper de kontruerer en by from scratch. En grim by med sine dårlige og gode sider. Og en countryside utenfor. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 ja :!: men jeg tror det blir Asia, hvordan blir det med historien da? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Hadde vært gøy å dra til forskjellige byer i forskjellige deler av verden, men det kommer nok ikke til å skje. Det jeg derimot tror skjer er at neste GTA tar plass i enten Carsor City, Future City (GTA2), eller i Tokyo. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Norge!! Ville hatt en skikkelig Mafia historie kunne handlingen vært på Sicilia. Elsker Mafia filmer og serier Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Norge!!Ville hatt en skikkelig Mafia historie kunne handlingen vært på Sicilia. Elsker Mafia filmer og serier 8154880[/snapback] yeah man jeg å Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 I en moderne by. Som feks. i GTA3. 8153663[/snapback] Byen MÅ da bli større en Liberty City? Om ikke, blir jeg veldig skuffet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå