Goliath Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Ønskes tips til stuePCkabinett med følgende kriterier (hentet fra sticky): Pris: 700-1500 Hva skal du bruke maskina til: Mediasenter Hovedkort: ATX PSU: Har ordinær PSU og trenger ikke et kabinett med. Vekt: Spiller ingen rolle Plass: Helst ikke for høy. Kjøling: Kun luft Vifter: Ønsker å benytte en 120mm UFO CPU-kjøler. Har i dag en VU700U kjøler på skjermkortet. Ønsker at kabinettet har mulighet for 120mm vifter Støy: Helst lav. Støydempet kabinett vurderes Utseende: Sort men forslag til andre taes i betraktning. Skal kombineres på stereokomponenter alà Harmon/Kardon, som ser slik ut: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Detaljer: Ønsker idisplay på kabinettet. Casemods: Ingen. Om det er ikke for mye å kreve, så ønsker jeg at dere lenker til et aktuelt produkt i prisguiden.no/produsentens hjemmeside og skriver en liten begrunnelse på hvorfor det kabinettet Endret 14. mars 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Antec NSK - om du ikke kan bruke det dobbelte og kjøpe Antec Fusion - kan anbefales. Svært god kjøleløsning i forhold til andre HTPC-lignende bokser. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Hadde satt veldig stor pris på om folk hadde lest mine krav før de hendviser til kabinetter med microATX Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) cooler master har et par kabinetter. har selv centurion 534 som er en kurrant modell Endret 14. mars 2007 av sozo Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Takk for tipset men Centurion 534 hadde feil form. Som sagt, så ønsker jeg et kabinett som kan noenlunene blende seg inn med stereokomponenter som Harman Kardon. Har lagt til et bilde av en slik sterekomponent just in case. Lenke til kommentar
handsoff Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Hva med: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PCC30B&mcat=c434 Lian-Li kvalitetskabinett i 100% aluminium. Meget liten vekt mao. Aluminium er også bedre til å avlede varme. Leveres uten psu, som du ønsket. 80mm vifter i bakkant, der de fleste slike kabinetter har 40mm. Dette bedrer støybildet. Skal du ha desktop/htpc kabinett som tar 120mm vifter, vil kabinettet bli en god del høyere - og dermed kanskje se litt rart ut sammen med de andre komponentene dine? Kabinettet tar ATX både på hovedkort og psu. Nå ville jo du ikke ha m-atx, men just-in-case: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PCC31B&mcat=c434 Dette kabinettet har 120mm vifter, men, som sagt, m-atx Endret 14. mars 2007 av handsoff Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Kjenner godt til Lian Li, min hovedmaskin har kabinett fra produsenten Jeg har allerede all maskinvare, derfor ønsker jeg uten PSU og ATX-form. Jeg skulle gjerne hatt et lite display som viste sanginformasjon, varighet, filmnavn osv. og helst fjernkontroll. Hva med denne: Thermaltake Bach Lenke til kommentar
handsoff Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ikke like smooth som et itegrert display, men kult allikevel: http://www.hardware.no/nyheter/annet/lcd-d...abinettet/36692 http://www.silverstonetek.com/products/mfp51/mfp51.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hadde satt veldig stor pris på om folk hadde lest mine krav før de hendviser til kabinetter med microATX 8151509[/snapback] Hva snakker du om? Antec kabinettene som jeg henviste til er for full-ATX. Hekk. Det står jo to 12cm vifter på høykant i kabinettet. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Hehe, den var stilig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå