BritaB Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Heisann! Har kikket litt på denne serien, synes den er kjempekoselig, deilig å se at ikke alle er født med ski på beina. :!: Han fra Gambia er jo kjempe søt, uansett hva som skjer så sier han: "Det går bra, det går bra...", selv om det ikke går bra i det heletatt. Og ja, jeg kjenner meg igjen i prøvelsene deres, selv om jeg er født og vokst opp på Røa. Ikke alle nordmenn er gode på langrenn heller. Noen andre som følger med på denne? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Absolutt... og eg kunne glatt vært en av deltakerene, selv om eg etter "myten" skal være "født med ski på bena"... Morsom underholdning, og faktisk noe lærerikt. Eg koser meg Lenke til kommentar
BritaB Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 I bunn og grunn så er vel myten om alle nordmenns skiferdigheter noe overdrevet, ja :!: Lenke til kommentar
ArneK2 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har forsåvidt ikke spist så mye smalahoved i det siste jeg heller, men synes det er bra at andre holder tradisjonen i live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå