Kea Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ja, topic sier det meste, da... her kan du skrive ned den største tabben du noen gang har gjort Jeg kan jo begynne med en selv da... hehe.. Var ute i skogen og skulle telte.. men så var det så inni granskauen masse mygg der, og siden jeg mener at myggen er den mest irriterende skapningen i universet (for ikke å snakke om den mest ubrukelige) så måtte jeg gjøre noe med det. Heldigvis fant jeg frem myggsprayen rimelig fort. Jeg spraya meg selv så full at jeg tenkte nå måtte vel de hersens fysakene holde seg unna. Jeg leste på sprayboksen for å sjekke at ikke klærne tok skade av det... og der sto det svart på hvitt at man skulle spraye en stubbe eller noe et stykke fra teltplassen som ville tiltrekke seg mesteparten av myggen, og holde dens fokus vekk fra meg.... UH, OH! Jah, dere kan vel alle gjette hva som skjedde da... verste teltturen jeg noen gang har vært på. Så nå er det deres tur folkens, skribl i vei Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Haha :!: Dritbra tabbe. Kan komme tilbake med en av mine verre litt senere. Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Den er kanskje ikke så stor, men det er min største Det var på kjøkkenet.. vi lagde skillingsboller. Jeg hadde ansvaret for å passe på dem, og ta ut når de var ferdige. "Pling!", sa stekeovnen. Jeg tok på vottene, og åpnet ovnen. Jeg tok tak i brettet, og begynte å dra det ut... nesten ute, så plutselig, uten forvarsel tok det fyr! Og istedenfor å gå bort i vasken (som var en halv meter unna meg) og kjøle det med kaldt vann fikk jeg panikk, og løpte rundt i hele rommet med det brennende brettet. Læreren kom bort bort til meg i en fart og sa: "Jammen så få det brettet under vann, da jente! Istedenfor å løpe rundt med det som en annen tulling!" Så gjorde jeg det da, og etterpå var det brente boller til dessert... nam! Det viste seg forresten at grunnen til at det tok fyr var at noen hadde glemt å pensle bakepapiret, så det var så tørt at når det kom borti den varme ovnen flamma det opp med en gang... huff! Siden den gang passa jeg på å holde meg til kutting av grønnsaker når vi hadde kjøkken Lenke til kommentar
Someidiot Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Min var i slutten av gymmen på skolen en gang... Var friminutt, og man skulle inn i garderoben å skifte. Jeg hadde det travelt, og ville ut så fort som mulig. Jeg sprang inn i garderoben og begynte å skifte, før jeg la merke til noe rart; radene med benker og knagger var liksom på feil side av veggen... og nabobenken hadde helt andre klær enn da jeg gikk ut derfra tidligere... og verst av alt... det var helt andre folk! GUTTER! Jeg hadde vært så hastig at jeg løpte rett inn i guttegarderoben og begynte til og med å skifte foran halve klassen... ÆÆH! Den der lot de meg ikke glemme så lett... Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det var en gang en mørk og stormfull kveld (i går), les paul92 bestemte seg for å dra på fest. Han ringte mamma'n sin å spurte om hun kunne kjøre han. Jada, greit det, men hun skulle hente han kl. 0100. les_paul92 ble veldig glad og gjorde seg klar til å dra på fest. Det går en times tid og klokka ble 22.00 før les_paul 92 ble kjørt til festen. Han ankom festen 22.10. Alle var fulle og det var tomt for øl. han så seg rundt etter drikke og traff på en fyr som hadde ei brusflaske med sprit^^. han åpnet flaska og trodde at det var utblandet og styrter som bare faen (det var rein 80-90). Etter en del drikking begynte han å kjenne alkoholen. han ble kåtere enn kåtest og gikk på hver ei kjerring innen rekkevidde, som medførte bitchslaps og sinte kjærester:( kl. 00.40 fant han ei bykjerring og begynte å kline med. de sto og klinte frem til 01.10 da begyner folk å prøve å komunisere med han uten å lykkes. kl 01.15 tok en kamerat tak i armen hans og sa at mora han sto bak han. han snudde seg og der sto mora. 1) Mamma hadde vist stått der i 5 min. 2) Jeg har ikke lov til å drikke. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) og der sto det svart på hvitt at man skulle spraye en stubbe eller noe et stykke fra teltplassen som ville tiltrekke seg mesteparten av myggen, og holde dens fokus vekk fra meg. Klarte faktisk det samme i august, men heldigvis hadde noen andre teltere motgift, så det gikk greit. Redigert: les_paul92 drakk altså en del rein 80-90 før han begynte å kjenne alkoholen? Ja, ja, selvfølgelig. Endret 25. november 2007 av Mikachu Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) 1) Mamma hadde vist stått der i 5 min. 2) Jeg har ikke lov til å drikke. Haha, fantastisk bra! Min historie: Det var en dag på skolen, ikke så lenge siden faktisk. En i klassen hadde bursdag, hvem det var klarte jeg ikke å få med meg, men vi sang da bursdagssangen. Etter at vi hadde sunget tok jeg en "fotball-supporter-klapp" og ropte navnet til han jeg trodde hadde bursdag ett par tre ganger. Folk kikka litt rart på meg, noe jeg ikke tenkte videre over. Neste dag viste det seg at han jeg hadde ropt navnet på ikke hadde bursdag i det hele tatt, det var han ved siden av som hadde det. Ikke det beste jeg kom på, skal se om jeg finner ut noe som er verre Endret 25. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ja, topic sier det meste, da... her kan du skrive ned den største tabben du noen gang har gjort Jeg kan jo begynne med en selv da... hehe.. Var ute i skogen og skulle telte.. men så var det så inni granskauen masse mygg der, og siden jeg mener at myggen er den mest irriterende skapningen i universet (for ikke å snakke om den mest ubrukelige) så måtte jeg gjøre noe med det. Heldigvis fant jeg frem myggsprayen rimelig fort. Jeg spraya meg selv så full at jeg tenkte nå måtte vel de hersens fysakene holde seg unna. Jeg leste på sprayboksen for å sjekke at ikke klærne tok skade av det... og der sto det svart på hvitt at man skulle spraye en stubbe eller noe et stykke fra teltplassen som ville tiltrekke seg mesteparten av myggen, og holde dens fokus vekk fra meg.... UH, OH! Jah, dere kan vel alle gjette hva som skjedde da... verste teltturen jeg noen gang har vært på. Så nå er det deres tur folkens, skribl i vei Du skulle ikke vært i en granskau Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 han åpnet flaska og trodde at det var utblandet og styrter som bare faen (det var rein 80-90). Etter en del drikking begynte han å kjenne alkoholen. Hvordan er dette mulig? Hvis du er 16 (eventeult 15 om du er født 30/31) har du mest sansynligvis ikke drukket så mye i ditt liv og da kjenner man 80-90% veldig godt! Selv en som drikker relativt mye vil ha vansker med å styrte nedpå så sterk sprit. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 han åpnet flaska og trodde at det var utblandet og styrter som bare faen (det var rein 80-90). Etter en del drikking begynte han å kjenne alkoholen. Hvordan er dette mulig? Hvis du er 16 (eventeult 15 om du er født 30/31) har du mest sansynligvis ikke drukket så mye i ditt liv og da kjenner man 80-90% veldig godt! Selv en som drikker relativt mye vil ha vansker med å styrte nedpå så sterk sprit. Alkoholen går ikke rett i blodet, tar gjerne en liten stund. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvor mange shots med 80-90% tror du han hadde klart og svelge, og ikke minst holde på når han er så ung at han "ikke har lov til å drikke" da? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvor mange shots med 80-90% tror du han hadde klart og svelge, og ikke minst holde på når han er så ung at han "ikke har lov til å drikke" da? JEg vet ikke, har aldri smakt Tviler også sterkt på at noe tar med legesprit på fest. Mest sansnynlig holdt han nok vodka e.l. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 `Legesprit? det var jo sikkert hjembrent da... Og jeg kan si deg om at han har drikt så lite som han mest sansynligvis har kommer den rimelig fort i retur. Men kan vi ikke sette strek for OffTopic her? Bra emne og jeg vil lese og le mer. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 han åpnet flaska og trodde at det var utblandet og styrter som bare faen (det var rein 80-90). Etter en del drikking begynte han å kjenne alkoholen. Hvordan er dette mulig? Hvis du er 16 (eventeult 15 om du er født 30/31) har du mest sansynligvis ikke drukket så mye i ditt liv og da kjenner man 80-90% veldig godt! Selv en som drikker relativt mye vil ha vansker med å styrte nedpå så sterk sprit. Flott bump da. 1 år gammel post Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) gjør ikkje noe det, kan komme mye morsomt her. husker noe som skjedde på en dass for lenge siden når eg var mindre. var på en tog stasjon og inne på dassen var det flere små dass-rom. ble litt for mye papir oppi doen så når eg trekte ned ble den overfylt og rant utover gulvet. og det rare var at den ikkje stoppet og trekke ned, bare fortsatte og komme vann. kom meg fort ut derfra ja Endret 29. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Bommet på åpent mål på fotballkamp. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har gjort drøssevis av dem frem til nå, så ikke lett å velge. Største er nok da jeg ødela vennskapet med en god venninne på ungdomsskolen ved å skrive et kjærlighetsbrev til henne. Verste er nok at hun satt rett ved siden av meg og det var i 8. klasse. 9. og 10. kunne ha blitt så annerledes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Bommet på åpent mål på fotballkamp. Been there, done that. Skulle poppe popkorn hjemme, hadde litt hastverk for noen venner skulle komme på besøk, rev opp posen og kastet den inn i microen. Etter ett par minutter begynte deg og lukte skikkelig brent og svidd i hele etasjen under meg. Springer ned i underetasjen på kjøkkenet, der jeg lukker opp microen, det oser ut grønn røyk som lukter en blanding av salmiak og klor. Lukker opp alle vinduene og endelig når røyken har gått ut av huset og freden har lagt seg ser jeg en stor svart halvpoppet mutantklump som ligger der og ulmer. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg satt ved siden av en klassekamerat på Vidergående. Hadde en 0,5L litago som jeg trodde jeg hadde korken på, noe som jeg da ikke hadde. Jeg rista kartongen så hørte jeg "Ka faen?!" Der satt min gode venn delvis dekket i sjokomelk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå