Svendsen2 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) hei! Vil gjerne ha tilbakemelding på siden jeg har lagd til Frisk Grafiske UB. Dette er en ungdomsbedrift som jeg og 3 andre i klassen driver. Vi tilbyr tjenester innen grafisk design og web, så lurer jeg på hva dere syns om siden o.l. Frisk Grafiske UB Med vennlig hilsen Ole Kristian Masdal Svendsen v/Frisk Grafiske UB [email protected] http://friskg.no/ Endret 14. mars 2007 av Svendsen2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Den siden synes jeg var meget bra. Behagelige farger, oversiktlig, enkel å navigere på og smarte løsninger. En av de absolutt beste brukersidene jeg har sett her inne, faktisk. Stor tommel opp Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Den siden synes jeg var meget bra. Behagelige farger, oversiktlig, enkel å navigere på og smarte løsninger. En av de absolutt beste brukersidene jeg har sett her inne, faktisk. Stor tommel opp 8151167[/snapback] Helt enig! /Jan Tore Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Veldig bra side dette her Ole Kristian. Har sett innom den et par ganger før siden dere sitter på huset her, og gjennom referansene deres. Dere gjør en javnt over god jobb. Når det kommer til selve Friskg.no er den også veldig bra utformet. Alt ligger naturlig plassert, fargene passer godt sammen og det hele gir en behaglig opplevelse for øyet. Kommer ikke på noe kritikkverdig. Stå på! Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 veldig bra bare en ting bruk <ul><li></li></ul> på menyer isteden for linker ellers en bra side:P Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg er imponert! Det er ingen ting verre en å starte "forum-dagen" med å lese poster om folk som ønsker kritikk, du titter på siden å skjønner med en gang at dette er en "hjemmeside" med svært dårlig kvalitet grunnet null/nix/nada/zip kunnskap om verken design eller html.. Jeg kan se at dere har peiling på design, og siden gjenspeiler dette! Et nydelig verk! Har bare et liten ting å påpeke, komprimer bildene litt slik at siden blir raskere å laste.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det eneste jeg har å pirke på er knappene i den øvre menyen. De ser litt blurry ut, og hoveren står ikke helt i stil med resten. Veldig bra jobbet! Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Fin side, men knappene/linkene i venstemenyen blir nesten usynlige, tror det vil bli bedre om dere bruker en litt mørkere skrift der. Lenke til kommentar
attach Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Siden strekker seg ikke helt ned for de med større oppløsning. Det blir en hvit og grå stripe (bakgrunnsbildet) nederst som ikke ser helt bra ut der. Foten bør med andre ord være litt høyere. Den lilla besøktlenke-fargen var heller ikke helt vellykket der. Endret 14. mars 2007 av attach Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Denne er vel ikke ny? Har sett den i signature din på Designsiden Forumet. Jeg liker siden, den er stilfull og ren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå